♥ Kenapa Single ♥


Ramai yang tak percaya kalau aku kata aku single *angkat angkat kening*
bukan apa just belom ada perasaan nak berchenta nak ke arah itu
takut kalau aku over dalam berchenta sampai sanggup belakangkan
keluarga aku kalau boleh aku just nak rilex rilex jek dulu
tak sangka betol aku kazen aku tak percaya aku masih belom ada partner
aku takut nanti aku yang melebih lebih ada ke lelaki yang sesuai dengan 
apa yang aku nak susah kalau nak listkan tambah tambah lagi aku nie
cerewet kekadang aku rasa chenta tu macam nothing hari ini esok kata
aku sanggup tunggu kau hingga ke syurga kahwin di syurga tapi selepas
ayat tu di ucapkan esok lusanya jumpa lain terus lupa ayat yang disebut
haishh lelaki lelaki manis sungguhhh bicara anda ya...!!!
boleh tak ekk kalau aku just gituk gituk tapi aku yakin aku nie bukan
spesis yang rasa cinta tu betol betol rasa macam nothing kosong
mudah mudahan if aku jatuh cinta nanti jangan la aku over giler &
yang paling penting walau apa pon sekali pon aku tak akan belakangkan
keluarga ku sendiri apatah lagi demi lelaki aku sanggup lukakan hati
mum & daddy, mereka yang jaga aku sejak lahir hingga sekarang
aku tak nak jumpa lelaki yang tahu mendesak buat yang salah
yang paling penting aku nak lelaki yang tahu ambil hati mum & daddy
terutama daddy hah daddy paling susahhhhh okey siapa yang pandai
amek hati daddy memang aku rasa dia dapat green light la :p
aku yakin satu hari nanti Allah akan temukan aku dengan lelaki yang
aku impikan walau aku tak mencuba untuk mencari nak buat apa aku
terhegeh hegeh mencari nampak sangat macam terdesak biarlah ianya
just santai santai ajek senang & simple tup tup Allah temukan &
lancarkan mudah mudahan Amin...
aku ada cakap dengan mum aku macam lambattt nak percaya janji
manis lelaki kekadang hati aku berkata hah ye lah tu cakap macam
gitu entah entah dengan semua pompuan kau cakap macam gitu
so berkali kali hati ku akan berkata demikian so makin lama makin
malas nak layan perasaan chenta nie menyampahhhh :p
aku rasa lah kan kalau aku berjaya buat couple yang tak akan
macam couple zaman sekarang nie confirmmmm bestttt
aku suka sms tapi aku tak suka calling calling rimas & lecehhh
so amacam ada berani kalau boleh use la apps line so save credit aku
maybe aku rasa aku still kids yang berusia 4 or 5 year yang lebih
kepada nak bermanja manja dengan mum even tak lama lagik dah
nak masuk 23 years hahahhaha biarkan saja la yang penting kita
enjoyyyy Insya Allah kalau Allah temukan aku dengan someone pasti
mum & daddy bermenantu kalau tak ada tak apa lah...
tapi siapa yang nak kan hidup sendirian selamanya pasti semua nak
ada keluarga sendiri aku harap sangat dapat bertemu dengan lelaki
yang menerima keluarga aku sama seperti keluarganya...
tu baru cikit ehhh ada banyak lagik nanti nanti la aku listkan :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!