❤ Happy Birthday To Me ❤

Pada 23 tahun yang lepas kehadiran ku di dalam rahim mum tanpa di sedari oleh mum
Masa tu mum asyik period tak berhenti henti pergi jumpa doctor kat plentong dikata ada masalah baik pergi cuci la ini la itu la then doctor beri masa seminggu untuk berfikir so pergi try jumpa doctor kat spore sekali scan doctor cakap tengok anak kau dah lambai lambai
Then doctor suruh datang lagi pasal takut cacat so pergi sekali lagi kalau mum ikut cakap doctor plentong tu tak ada la aku lihat dunia Alhamdulilah normal maybe aku kata jangan cuci jangan cuci aku
So selama 9 bulan 10 hari pagi mum boleh makan petang masuk malam muntah sampai la 23 hari bulan 12:30 kalau tak silap aku lahir melihat dunia tu pon aku dah selamat minum air ketuban sedap agaknya air ketubun hohoho seminggu beb aku kena tahan asyik kena inject jek so mum dah balik tinggal ler aku kat sepital daddy balik kerja je mesti datang dengan abang abang and kakak tengok aku kat sepital
Aku lahir hitam beb mujur dah besar besar putih kalau hitam gak confirm aku frust hohohoho aku kena vacuum kepala aku ada la cacat cikit lekuk miahahha pasal aku besar sangat laluan payah nak keluar..
Aku tak minum pon susu mum bila mum kasi aku tolak tak nak pasal dah sedap minum susu tin hoho
So happy birthday to me
Happy birthday to me
Aku tak dapat nak post gambar tak dapat nak change gambar kat facebook frust seyy sabar jek la
Happpyyyy birthhhdddaaayyy to me

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!