♥ Chatting ♥


Bila aku dah bosan dah tak tahu nak buat apa semua buat serba bosan
maka dengan satu click jek iaitu chatting...!!!
dulu aku selalu chatting dekat yahoo messenger but now dah tak ada
lagi so semalam macam apa aku search cari tempat chatting fuhhh
nasib tak baik coz aku tak jumpa pon satu tempat chatting nak atau
tak aku pergi chatting kat Alamak....
aku kat situ kureng sikit pasal mereka more kepada group mereka
now aku dah tak tahu nak chatting kat mana lagik grrr
nak download MIRC tak berani coz dalam tu banyak virus nanti
apa-apa hal tak tahu nak format kat mana aiseyyy mannnn
frussttttt sioooootttttt dah la aku palingggg suka chat kat yahoo
messenger grrr korang tahu tak kat mana tempat chatting best
aku nie bukannya kaki chatting sangat so tak tahu kat mana boleh
chatting kalau la MSN pon boleh chatting macam yahoo messenger
kan best hurmmmmm
psstt kat skype boleh buat chatting tak...?? sama tak macam
yahoo messenger...??? duhhhh 
kalau la aku jumpa tempat chatting yang best memang syok dah 
lama aku tinggalkan dunia chatting kalau chatting pon sekadar
suka suka jek satu malam jek lepas tu dah tak chatting
bila sesekali teringin baru start balik chatting tapi dulu best
la ada yahoo messenger tapi sekarang nie dah tak ada so
tempat favorite aku chat dah tak ada lagik sob sob sob
korang kalau ada port tempat chatting yang best sila la beritahu
boleh la aku terjah sambil menghilangkan boring boring hurmm
kenapa la yahoo messenger dah tak ada tempat chatting lagik
tolong la kembalikan tempat chatting supaya senang aku if 
boring dah ada tempat chatting nie tak dah naik stress aku 
dah ler boring tak ada tempat chatting grrrrr
ingat nak cari ler tempat chatting yang best so ada lah jugak
tempat untuk hilangkan boring yahoo sila kembalikan tempat
chatting boleh la aku melepaskan boring nie tak makin tak
best la yahoo hurmmmm

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!