♥ Adjust Or New ♥


 Assalamualaikum semua,
hari nie merayap pi Jusco jap pasal nak adjust spek yang bikin kemarahan
nie la sesambil tu dah fikir habis habisan nak use contact lens so spek just
untuk malam or tengah malam or pagi baru bangun :p and tak lupa bila
malam malam driving tak boleh pakai lens kena use spek...

Aritu kemas kemas aku jumpa spek lama yang masih elok di pakai so
fikir nie tukar frame ajek la bingkai semua masih lawa lagik lagi pon
pakai spek seperti yang aku nyatakan tu jek

so kalau beli yang lawa habisss pon guna cuma untuk itu sahaja tak
guna betol tak..???
tak kesah la bentuk macam mana janji pakai untuk masa masa
tertentu sahaja bebehhhhh

last aku buat speck 2010 kalau tak silap berserta dengan lens la
rasanya la so start dari hari tu mana ada buat lagik so dah 3 tahun
SA tu kata power dengan silau aku teruk gak la terutama silau
mata kiri dah 200 ++ perghhhhhh

bila test semua mata kanan silau dengan power ada turun Alhamdulilah
cuma mata kiri masih kekal sama tak berubah SA kata kan bagus kalau
mata kiri turun jugak... aduhaiiii silau mata kanan just 150 kalau tak
silap power naik 300++ adeyyyyyyyy

Then SA tanya aku pasti ke power contact lens aku yang ini then aku
kata yes sebab selama nie aku use tu jek untuk beli lens then dia terang
kan la tinggi jugak tu sebab dah jejak angka 4 hooccayyyy
tak pasti kiri or kanan lupa tapi kat box ada tulis 4.00 dengan 4.25
so agak tinggi sob sob sob nanti la aku buat lasik jek la :p

aku dapat beli Sweet Honey dengan Evening Grey horeyyyy mujur
boleh kalau tak boleh frusttt menonggeng seyyyy....!!!
sekali pakai evening grey mata ku nampak sangattttttt natural
tak de la nampak sangattt melampau lampau

SA tu pon kata Colourvue nie ramai yang kata pakai selesa walau
berjam jam apa yang boleh aku kata ialah hanya 2 contact lens
yang bikin aku sangattt selesa pakai walau masa berjam jam
freshkon dengan colourvue super selesa di mata aku la
sebab tu aku sanggup use colourvue cuma itu la tak ada stock
kena order nasib baik dapat la few day nasib buruk tunggu 2 week

so balik tu beli la ini

 

aku suka sangatttt ice chocolate kat JCO super power tapi yang tak bestnya
terlalu manis so kalau tengah diet memang tak boleh nak minum la sob sob
tapi sukerr maybe kalau kurang rasa manis sangat makin bertambah
sedapppp...!!!!

 
okey yang kanan bawah sekali tu sangatttt sedap rasa caramel cuma
cream dalam tu terlalu pahit kalau dimakan begitu sahaja and kalau
tak ada cream maybe lagik syok kot

banyak betol complain jek kerja kan apa boleh buat hari nie tekak
mengegada miang menyampahhhhh okey...!!!!

Tak sabarnya nak tunggu call kata contact lens colourvue dah sampai
sudah boleh ambil bervunga vunga riang gombira golek golek vuntut 

p/s: Tadi SA call bagi taw sweet honey tak ada sob sob sob terpaksa
amek dua dua evening grey or gray frusttt menonggeng
searching kat mana kedai optic jual colourvue

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!