♥ Sepatutnya ♥


Sepatutnya hari ini aku nak berjumpa dengan kawan sekolah
dah hampir 6 tahun tidak bertemu last bertemu 2007 SPM
masa amek result pon mana ada jumpa sangat 
sekarang nie bertembung kembali cuma di pesbok sahaja
so dari situ change number phone bersms saja la jumpa tu
rasanya ada mereka buat reunion tapi bila mereka buat begitu
pasti aku tak dapat join atas sebab sebab tertentu...
kawan kawan class aku dah tahu perangai aku yang agak
sukar nak join mereka kalau ada apa-apa sebabnya ialah aku
dah biasa tak keluar ikut kawan lebih suka ikut family rasa lagi
selamat motipppp dah 23 tahun rasa belom cukup dewasa untuk
protect diri sendiri :p

so kawan sorang ni namanya wana dok msg kat pesbok and
sms phone masa dia sms aku tengah mood malas nak charge
phone so biarkan phone tak ada battery :p

dari last week dia nak datang rumah aku plak masa tu merayap
so terpaksa la create alasan untuk di berikan sorry la beb
then masa tuesday dia sms lagik nak jumpa kat rumah aku plak
alamakkk kalau boleh untuk sementara waktu nie tak perlu la
sapa sapa tahu di mana tempat tinggal ku .....

so kebetulan BFF aku si Fad ayah dia masuk hospital pasal
sakit jantung so kalau tak pergi melawat kan tak sedap
so aku pon cakap la nak kena pergi hospital so aku pon cakap
la tak apa la kita jumpa saturday kat jusco senang tempat awam
so dia pon setuju la katanya nak jumpa pagi so okey la walau
dalam hati aku nie malas menggila nak pergi jumpa kawan kawan
so kebetulan hari ini aku kena buat kerja so tak boleh jumpa la
maybe Allah nak tolong lindungi kot :p

aku pon tanya nape macam suddenly nak jumpa selalunya tak
then dia kata ada berita baik nak di sampaikan so aku pon tanya
la sama ada dia nak kahwin ker ye lor selalunya berita baik kahwin...!!!
dia kata bukan tapi berita baik di kongsi untuk kebaikkan semua
glurrpppp dalam hati ku berkata dia nie nak ajak aku join
bisnes MLM ke aduhhhh macam mana nie aku tak minat semua tu

aritu aku kena asyik tegur aku bila online tanya nak join dia tak
bisnes apa ntah terus aku offline haishhh semakkkkkkk

sempat gak tanya status ku yang SINGLE nie ye lah kita tak ada
pasangan jangan la di tanya kenapa sebab apa penat la nak jawab
soklan tu kang kalau berbohong lain plak cerita masalah
di tanyanya soal Emir alahaiiii muka aku nie cop Emir ker???
walau dia dekat jek belakang berbuilding building rumah mana
lah aku taw haishhhhhh yang pasti aku tahu dia dah kahwin

lepas nie nak silent phone boleh tak...???
pasal baru nak lelap handphone bunyi kekadang tu dah mimpi
indah bangettttttt sekali bunyi phone bila sambung balik tidur
dah tak dapat mimpi indah tu arghhhh
okey sekian itu saja bebelan hari nie hohoho
best plak buat macam gini lepas nie nak buat gini la :p


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!