♥ Alamak Terlebih Sudah ♥

 
 
Tadi aku buat keek pasal contact lens favorite macam dah tak de benda kan 
nak buat so trying to compare dengan freshlook dulu dulu 
sekali aku terfikir mana satu yang naik ehh dari -3.75 ke -4.25 sebab 
yang -4.00 tu masih kekal setelah di belek belek rupa rupanya hasil daripada 
mata kiri ku pada mulanya -3.75 terusss naik -4.25 

padahal mata kanan maintain jek taw -4.00 dari dulu sampai sekarang cuma
si mata kiri nie naik masa 2010 sob sob sob
kenapa banyak sangat yang naik nie wahai mata kiri...???

sengaja aku buat gambar nie jadi besar supaya dapat ingatkan diri aku 
supaya lepas nie jangan sesekali naikkan lagik power and silau kalau 
turunkan itu tandanya sangattt bagus

nie kalau daddy tahu naik sampai begitu confirm kena marah hohoho
tapi tak mengapa jadikan post nie sebagai satu bentuk dimana lepas 
nie kena pastikan mata kiri tu makin kurang and kalau boleh mata
kanan pon sama *pening kepala*

yang toric colourvue tu 3 month RM190 untuk sekali pakai sahaja
bukan macam gini 6 month ngeh ngeh ngeh sungguh merugikan

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!