♥ Perlukan Ini ♥


Dah beberapa hari aku rasa lip nie kasar kasar then aku pon bagi taw la
mum pasal lip aku kasar kasar then mum cakap kena guna lip scuff
untuk bersihkan kasar kasar kat bibir.

Color green ada macam mint mint and kasar kasar sedikit sebelom
apply tu make sure pakai sedikit baby oil untuk elakkan luka
ye lah dah kering suddenly apply lip scuff nie so nanti lip boleh luka
just light jek apply tu selepas tu baru apply lip scuff

Dah pakai tu tunggu la dalam few second then tissue and baby oil
tapi aku use cotton pad and letak baby oil so slow slow bersihkan
nanti akan rasa lip macam lembut sedikit and kasar kasar tu akan hilang

 

I love this soooo mucchhhhhh pasal lip aku tak akan keringggg
moist jek baunya pon sedap dalam bebanyak lip care aku paling
suka yang ini kalau tak minum or makan still kekal ada

Bau seakan akan chocolate sangatttt syokkk bila pakai paling
penting user friendly...

Aku suka jenis macam gini senang nak apply berbanding yang dalam
cup kena use brush or finger sangatttttt melecehhhkan
tak menyesal guna ini sangattt selesa

Mum pon beli sama and mum also suka use ini senang dan ringkas
so lepas nie kalau merayap just use nie saja la pasal lip gloss dah
tak taw pergi mana kekekekek.....

Memang tak menyesal la guna nie RM19.90 tapi yang ini bertahan
lama aku punya dulu hilang ntah ke mana padahal aku selalu
letak kat tempat sama pon boleh hilang sah ada kaki

Bukan muka sahaja memerlukan penjagaan lip pon sama :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!