♥ Precious Mineral ♥


Haritu Etude House buat promotion Buy 1 Free 1 so harus lah di ambil
peluang untuk beli BB Cream ye lah satu jek dah rega RM90 so kalau
beli sekali gus 2 total kan la RM90 + RM90= RM180 kan kan kan...

memandangkan dulu punya bb cream masih ada lagik ingat tak entry nie
10.10.2012 until now 16.04.2013 still ada lagik memandangkan if guna
hari hari pon tak luak aku tengok coz masa tu lagik aku and mum
share sama sama so mum kalau kuar akan use tapi aku malas nak use
until now still ada banyak lagi pon guna sedikit jek dah cukup pernah
aku try guna banyak perghhh melepak putih muka sungguhhhh seramm
tapi aku rasa guna bb cream nie senang nak blend kat muka aku 

paling best dapat tolong menutup bekas bekas jerawat yang kian pudar
itu yang palinggggg aku suka if keluar jejalan pon aku just use bb cream
jek tak guna sebarang bedak selepas itu sangatttt simple kenapa lah
dulu aku tak berkenalan dengan bb cream etude house ekkk

selepas pakai aku akan jadikan diri sendiri biasa bersihkan kira macam
remover make up la tapi aku tak ada remover make up so aku guna
baby oil sahaja nak tahu kenapa aku gunakan baby oil
rahsianya ialah dulu aku belajar make up then orang yang ajar aku tu
kasi tahu if nak bersihkan make up gunakan baby oil senang nak
hilang and dalam masa yang sama senang nak bersihkan so sejak
dari hari tu aku simpan jek so now lepas pakai bb cream aku
akan use baby oil tak beli pon make up remover :p

lepas nie nak mencuba beli sun block dari etude house la simpan duit
dari sekarang mana tahu ada promotion buy 1 free 1 lagik boleh
rembatttt *angkat-angkat kening*

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!