❤ Yang mana satu ❤

Dalam kepala otak aku dok fikir nak use celcom jek pasal mum pon nak change celcom kat rumah line yang kuat celcom dengan hotlink tapi if aku use hotlink call celcom mahal giler lelagi kalau tak ada youth club cekik pembuluh darah huhhh then dah fikir hotlink untuk friend jek skrg nie sis jumpa celcom yang call rate murah ingat nak use tu jek la mum pon nak use celcom balik and prepaid aku jarang use celcom hurmm tahu tak payah beli digi membazir jek :( then dalam masa yang sama aku ingat nak change number hotlink birthday pasal call mahal giler sebelum makin ramai tahu number tu baik change awal awal so misi nak cari celcom dengan hotlink hope jumpa la number yang senang ingat and mudah hapal dah la aku nie payah nak ingat number phone sendiri hurmmm apa apa ajek la

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!