♥ Seram: Kisah Sekolah ♥


Aku mula sedar kelebihan yang Allah berikan ini bermula sekolah
rendah seingat aku la kejadian tu berlaku semasa aku darjah 2
sekolah aku ada 3 building class aku kira kat tengah tengah la
jap ehh aku try lukis kasi paham japp

 

okey class aku kat yang aku bangunan A so building yang sebelah tu
surau tapi situ macam sunyi sikit la tak banyak class rasanya so jarang la
bebudak merayap kat situ

kejadian tu petang aku tengah belajar then sementara
tunggu cikgu tulis aku pon melilau la mata suddenly aku nampak
sebijik macam cikgu sekolah 

untuk pengetahuan semua cikgu tu tak pernah ajar aku then dia senyum 
jek kat aku lepas tu terus hilang bila tiap kali nampak jek cikgu tu aku 
terus teringat imbasan bayangan dia 

tapi aku ada la double check memang tak
ada orang if ada orang memang ada kasut kalau ada pon org nampak
orang akan jalan turun tangga maybe dia just senyum tengok aku
study kot

untuk pengetahuan korang nama cikgu tu Amin until now aku ingat coz
bebudak suka mainkan nama dia kurang ajar kan
asal jumpa dia kekonon tadah tangan then Amin kuat kuta hampehhh

aku rasa maybe tu islam kot ye lah kalau yang kafirkan mana ada pergi
surau and maybe benda tu tahu kot aku tengah boring suka berkhayal
tapi semua kawan kawan aku tak pernah tahu apa yang aku nampak

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!