♥ Chocolate Cake ♥


Semalam pergi tesco so cari la tepung cake yang instant punya just tinggal
tambah water, oil & egg so masa buat tu semua serba okey lah so tambah la
sedikit oreo crunch walau pon dalam tu ada chocolate chip besar
so nie hasil setelah siap tinggal nak bakar sahaja

 

dalam hati nie takut jek kalau kalau tak menjadi ye lah before nie kan satu
persatu nie kira cepat la just sukat air dengan minyak sahaja

 

see betapa hancur luluhnya hati bila keluar dari oven hangguuuussss
confirm lepas nie kena gelak kaw kaw punya sob sob sob
aku dah tahu biar untuk heat kecik tapi timer lama sedikit okey note
lepas nie if buat akan ku pastikan tak jadi seperti ini

 

potong pon susah jadi hancur tapi mujur rasanya masih okey lagik kat dalam
tak hangus cuma kat bahagian atas sahaja

 

bila potong jadi hancur macam gini sangat tidak ada rupa cake tapi rupa
hancur lebur sangat frust dah lah hangus then bila potong hancur frusstt
Insya Allah lepas nie aku nak try lagik and lagik and lagik sampai jadi
sempurna tidak hancur melebur...

Doakan aku berjaya ehhhh ^_^

 
sedap jugak makan dari loyang miahahahha walau hancur lebur tapi yang 
jadikan ia makin sedap bila chocolate chip tu cair sangatt sedap

Aku nak mencuba lagik di masa akan datang cuba sampai berjaya...!!!
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!