♥ Zainal Arief ♥

 
Scene Asam Pedas :p
 
Aku berjaya habiskan jugak cerita ini horeeyyyy kol 4 lebih pagi baru tidur
itu pon mujur tak terbabas bangun lewat :p
Zainal Arief cukup sempurna kalau la aku boleh meminta nak kan suami
seperti itu haishhh bahagianya hidup....
aku suka perwatakan lelaki seperti itu dalam lembut bertegas tak mudah
berdendam malah di nasihatkan lagi aku nak suami seperti itu la

agak-agak masih ada lagi ke lelaki seperti itu...???
aduhaiiii cair beb tengok dengan cara adi putra buat muka sayu bagai
alamakkkk feel in love la senang cakap......!!!!

aku suka eye contact zainal arief bikin jantung nak jatuh ooo
kalau la kena mengayat macam tu confirm akan setuju hohohoho
untung betol kay :p

tapi kan aku harap la Allah temukan aku dengan lelaki memiliki watak
seperti zainal arief, lelaki yang sentiasa beri nasihat sentiasa ingatkan
bab bab agama suker sangatttttt
rasa macam nak jek pergi kahwin dengan zainal arief *watak sehangat 
asmara* jek...

kalau la masih ada lelaki seperti itu alangkah bahagianya hidup perfect
pasti daddy dengan mum akan gembira dapat menantu seperti itu
tapi tak mahu la bab bab kena tinggal tu kalau boleh biar lah sampai
akhir hayat tetap bahagia walau dugaan datang mampu untuk bersama
sama menepisnya 

aduhhhhhhaaaiiiiiii kalau la lelaki seperti ini ada depan mata ku confirm
aku akan accept dia tanpa risau risau lagik now baru aku tahu lelaki
seperti mana idaman aku hohohoohoho....!!!
tapi aku suka sifat tegas zainal arief berkenaan keluarga yang sentiasa
ajar walau terjadi maafkan & jangan sesekali ada sifat dendam
kan bestt entah la mungkin kelebihan yang aku kehendaki itu lah untuk
menutup kelemahan yang aku ada....

Mummmmm, nak kahwin dengan zainal arief boleh tak....!!!
amboiiii gataiii nooo.....!!!!!!!!

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Busyra Takiyudin said...

nice entry.. btw header awak cantik.. :)

Amoi Farah said...

thank awak...

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!