♥ Hukum Memakai Contact Lens ♥


Entry kali ini no picture pasal tak jumpa picture yang sesuai untuk entry nie
kan cikit hari tu tersebar kat facebook hukum memakai contact lens
jatuh haram kalau untuk menarik perhatian orang lain
sejak spek aku kena pijak dulu kembali ke entry ini

Sejak dari hari tu berkali adjust masih lagik longgar bayangkan kalau
tunduk melorot jek spek jatuh ke bawah hahahhahaha
sabar aje lah naik menyampahhhhh

dah 2 kali adjust tapi lama kelamaan masih seperti itu jugak menyusah
kan ajek so reason aku kuat la sebab spek aku makin menyusahkan :p

Dulu aku pernah guna yang tak ada color then bila bukak merapu
mencari sebab bila dah dalam solution tak nampak sangat and
sangattt menyusahkan untuk aku mencari


as long aku pakai bukan untuk menarik perhatian pihak lawan sudah
and percaya la walau aku pakai lens color terang pon depa tak akan
pandang punya me tak cun so aku untung la tak menarik minat depa

rasa macam nak humban jek la spek nie sangattt melecehkan bila
dah senget adjust la macam mana beribu kali pon tetap akan 
kembali seperti sedia kala sebab bahagian cermin kiri dah senget
lari dari bentuk asal so kalau ikutkan bila dah jadi seperti itu
harus la di humban saja

tapi memandangkan aku dah nekad habis habisan tak mahu pakai
spek nak pakai lens so aku harus bersabar agar tidak menghumban
spek ini apa daa ayat putar belit saja

ingat 1.5.2013 baru nak start guna colourvue balik so bulan 8 baru
expired hurmmm akan ku fikirkan macam mana yer...
untuk 6 month RM180 kalau untuk setahun RM360
every year harus keluarkan RM360 untuk contact lens hurmmmm

kalau freshkon 2 month RM100 (untuk 2 kotak) kalau 12 month
dah RM1200
mata ku cuma sesuai colourvue dengan freshkon sahaja
itu pon kena beli 2 kotak mujur kedai optic kat jusco sahaja
boleh buat 2 lens berlainan so sangattt besttt...!!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!