♥ I'm invisible ♥


Assalamualaikum semua,
hari nie aku nak buat satu story dah lama aku nak buat tapi malas then
fikir balik better buat...!!!!

Aku baca kes blvgarigirl yang semua orang tahu kisah pasal itu and aku
tak akan sentuh pasal hal tu okey...
and aku baca kat forum ada sesetengah forumer bertanya orang orang
seperti mereka nie macam tak ada life tak hang out dengan kawan kawan

okey perkara yang aku nak sentuh ialah pasal tak ada life tu
seperti diri ku aku selalu keluar dengan keluarga tak pernah keluar
dengan kawan kawan okey tak pernah...

lagi pon aku dah biasa dengan didikan mum and daddy berikan no
keluar dengan kawan kawan suka suka hati nak merayap sana sini
balik lewat malam semua sebab daddy memanggg tak suka anak
perempuan dia hang out dengan kawan kawan...

media sosial facebook twitter & instragram and yang paling baru keek
pesbok ada la jugak add kawan kawan sekolah tapi just gituk gituk je
ada pon yang ajak keluar aritu tapi aku tak keluar sebab dah biasa
tak merayap dengan kawan kawan...
twitter plak aku tak taw la kawan kawan aku tu ada ke twitter
lagi pon aku tak bertanya pada mereka so tak ada satu pon kawan
aku yang ada dalam twitter
instagram pon sama maybe ada tapi aku jek tak add mereka

lagi pon BFF aku no pesbok twitter instagram keek and blog
dia tak ada semua itu cuma handphone sahaja perantaraan kami
see aku tak ada semua itu tapi aku okey jek :)
so lepas nie if mereka nak kata aku and blog nie fake terpulang
yang penting aku tak suka keluar merayap merapu cukup la
dulu aku rapat dengan bebudak kolej tapi kesudahannya
mereka menikam aku dari belakang itu cukup buat aku berhati
hati tak mahu peristiwa lama berulang kembali...

memang kat dunia blogger nie pon aku tak ada kawan sekolah
kawan kolej kawan sama sama blog
dulu pernah aku ajak mereka join buat blog bersama sama
so a bit seronok sebaliknya mereka guna blog aku tu untuk
menghina hina aku...!!!

tapi aku tak kesah semua itu yang penting aku tutup semua
lembaran apa yang dah mereka lakukan pada ku
and aku bukak lembaran baru ini blog aku ^_^
sebab tu kekadang malas nak bagi tahu kawan kawan soal nie
tapi yang tak bestnya bila story pasal blog mereka soal aku balik
blog tu apa untuk apa haishhh sabar ajek la 

selindungi wajah sebenar aku kerana first tak mahu tambah beban
dosa aku tidak bertudung aku seorang gadis yang free hair
so kalau sekali aku post berjuta juta manusia yang tengok wahhh
berjuta juta dosa menambah
by the way memang dari dulu aku spesis tak suka letak gambar
kat media sosial permulaan buat pesbok pon aku letak gambar
cartoon until now pesbok masuk kedua pon sama hohohooho

so bila aku letak gambar sendiri aku rasa macam tak selesa
mesti akan rasa sangatttt gelisah tak tahu kenapa
so oleh itu aku tak pernah letak sekeping pon gambar aku kat
blog tapi dulu aku post gambar kazen kazen aku kat blog
masa arwah nenek masuk sepital so abaikan ajek la boleh..??

alasan kuat aku tak letak gambar sendiri biarlah orang mengenali
aku dengan apa yang aku tulis bukan wajah diri ku...
cukup la kasi gambar tangan ke kaki ke :)

so i'm not fake kisah aku pon tak de la fairy tale sangat aper
semua tu suka duka aku apa yang aku rasa
kalau aku beli apa apa pon tujuan aku post untuk mengigati
untuk di masa hadapan mana taw anak anak aku pon boleh tengok

ala kalau fairy tales pon syok apa baca lepas tu boleh berangan
angan and berusaha untuk cuba menjadi and dapatkan seperti itu
so di situ boleh bentuk satu cita cita yang bagus...pendapat aku la

semua story dalam entry aku adalah betol tidak ada bohong and
aku nie tak pandai nak buat story fairy tales kalau la aku pandai
aku akan pastikan ianya menjadi kenyataan bukan sekadar anganan

by the way bestkan baca blog fairy tales so sambil buat kerja
sambil berangan angan kalau la aku jadi dia bestnya hidup
hohohoho memang aku rasa karangan dia mesti A+ kan
biarlah dia dengan dunia dia 

bagi aku la kekadang jenuh nak layan manusia nie
macam aku sikit punya okey aku layan mereka langsung tak ada
nak cucuk cucuk kan mereka lelagi aku suka kalau masing masing
happy go lucky walau aku belom berlaki :p
tapi kesudahannya aku balik kena tikam berparut beb dalam hati aku
biar ajek la Allah yang balas kesian blog tu pasal mereka ianya 
dah berkubur padahal kat situ macam macam suka duka aku
coretkan manis pahit tulisan pon macam bebudak ye lah masa tu
baru lepas SPM tak apa lah biarkan ajek la

now i'm happy with this blog aku sanggup kumpul duit deisgn layout
maybe satu hari nanti aku akan coretkan mana datangnya nama
" Amoi Farah " ^_^ nanti la bila hati ku tenang untuk coretkannya

so walau aku tak ada gambar sendiri, tak ada kawan rapat di dunia
alam maya, tak ada kawan nak hang out together, tak ada yang
reply apa yang aku membebel tak bererti aku nie fake 
maybe ada jugak blogger lain yang sama nasib seperti aku
tak hang out dengan kawan kawan, tak ada kawan dia alam
sosial ingat tak bererti mereka fake taw...

jangan nak menilai orang daripada semua itu okey
kalau dia fake sekali pon biarkan ajek la satu hari nanti pasti dia
akan stop tak larat nak meneruskan penipuan demi penipuan
maybe pasal mum dah ajar aku jangan kacau hidup orang 
biar orang buat kita jangan kita buat orang
oleh kerana pepatah itu jugak banyakkkk sangattt manusia manusia
yang rapat dengan keluarga ku sanggup buat kami seperti itu
apatah lagik darah daging sendiri... :'(
semoga Allah membalas semuanya Amin

so if rasa dia fake gila gila blah ajek dari blog dia senang carik
yang blogger best blogger kelakar so terhibur jugak hati
just my scent kalau sesiapa tak suka tak mengapa aku sekadar
manusia biasa yang tak mampu nak puaskan hati semua orang
sekadar mampu nak puaskan hati sendiri sahaja *peace*

so tak mo gado gado nak menilai orang nie fake orang tu fake
kekadang jadi normal pon kena hina fake baik jadi fake jek
so hidup nie sementara dunia pon dah tak lama so tak payah
nak siasat orang nak kata orang nie fake orang tu fake
just gunakan apa yang technology yang ada untuk teruskan
hidup searus perkembangan dunia hohoohoohhoo
lepas keek apa plak ekk kook ker???

pssssttt nak bela guppy fish sebarang terapi hilangkan stress


Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Khalilah said...

Keluar dengan family buat kita rasa lebih selamat... Tak ada yang lebih baik dari tu :) Jgn layan sangat cakap negatif orang k?

Amoi Farah said...

Ye betol tu.. Terima kasih saya tak akan layan cakap negatif org maybe dia memang blom kenal kita so dia tak tahu siapa diri kita

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!