♥ Wahai Manusia ♥


Ya Allah aku tak mengerti manusia manusia ini Ya Allah
mereka hancurkan kebahagian aku tapi kini mereka masih lagi ingin amek
tahu di mana kami berada & menjaja cerita pada orang lain..

Ya Allah beratnya Dugaan Mu kali ini Ya Allah
terkadang diri ini tidak mampu untuk meneruskan hadapi semua dugaan
Mu Ya Allah

Semalam bangun pagi depan rumah jumpa macam air tapi macam semacam
bibik bersihkan gosok gosok guna kaki katanya ini garam bercampur air
yang dah lama di letakkan apa lagik yang mereka mahu nak hancurkan
lagi ke???

Bosan aku dengan manusia nie kami tak ganggu pon mereka tapi mereka
sedap sedap sahaja nak ganggu kesalahan sendiri mereka tak nampak
apa yang mereka buat semua tu Ya Allah....

Apa lagik yang harus di lakukan apa lagik yang mereka mahukan???
demi Allah aku tidak akan maafkan mereka sampai bila bila...!!!
entah bila la mereka nie nak sedar dari apa yang mereka lakukan??

Sebuk amek tahu hal kami lagik dah mereka hancurkan now mereka
masih sebuk amek tahu manusia jenis apa kah mereka nie??
manusia yang bertopengkan syaitan berhatikan napsu???

Ya Allah diri ini tidak berdaya untuk melindungi dari fitnah mereka
dari ilmu sihir mereka dari perbuatan syaitan mereka...
hanya padaMu Ya Allah berikan mereka balasan yang secukup
cukupnya Ya Allah hentikan mereka dari berbuat demikian Ya Allah

Sekarang nie aku dah malas nak amek pusing pasal mereka tapi kenapa
mereka nie terlalu kepoh sangatttt...??
facebook di selongkar, mana kami duduk mereka nak amek tahu
and now dah mula pandai tabur tabur garam dengan air pulak
depan rumah tak kurang ajar ke weyyy????

Ya Allah apa lagik yang harus di lakukan??? penat, aku penat sangatt
kenapa lah mereka nie masih sebuk nak amek tahu...!!!!
kalau aku jumpa pon mereka tak akan aku tegur kalau mereka tegur
pon aku akan berkata aku kenal mereka ker....!!!!!
aku nak jadi manusia paling kejam di dunia...!!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!