♥ Digital Perm ♥


Aku nak buat rambut seperti ini cantik tak ekk kalau aku buat???
now rambut pendek so tak boleh la buat macam gini dari dulu
dari dulu aku suka buat rambut macam gini moga-moga nanti akan
tercapai kalau nak buat aku ingat nak buat kat johor la tempat
aku selalu buat rambut memang puas hati buat kat mereka tapi bila
entah la nak ke johor leceh tak apa aku nak try search salon kat new
location yang paling bagus punya hahhahaha
cantikkan rambut idaman aku Insya Allah bila rambut aku dah panjang
aku akan buat seperti ini......

Bye(>‿♥)

4 Serius Talk:

Hawa said...

cantik...macam mana digital perm nie brapa harga dia

Amoi Farah said...

Tak pasti lagi nak kena pergi kedai and tanya la cantiknya tak sabar nak buat macam gini

Hawa said...

cantik..sgt...akak survey aritu dlm 70 tp member ckp kl nak buat camne kna g kedai y pro sikit bru chantek..hihi

Amoi Farah said...

murah jugak tak sampai rm200 ++ haah kena buat kat kedai pro nanti hasilnya cun habis nak buat la bila rambut dah panjang hehehehe

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!