♥ Alhamdulilah Dah Okey ♥

 

Alhamdulilah tadi pagi pergi test blood untuk tahu keputusan im bebas
dari denggi.... ^_^
dari semalam dok bebel nak lari tak nak amek test blood ngeri masih
lagi terasa :p

Masa nak keluarkan darah tu memang sakit lelagi bila nak keluarkan
dah tu berdenyut denyut aku paling menyampah kalau berdenyut denyut
punya la sakit and tak selesa 

Dah normal so lepas nie no more amek darah 
tinggal menunggu masa untuk baik betol betol jek tak sabar nak sihat
betol betol and esok Insya Allah dah boleh start puasa balik ^_^

14 hari aku terpaksa tinggalkan puasa ramadhan disebabkan demam
denggi grrrr dugaan sungguh....
esok nak merayap pi Jusco lah nak cuci mata cari barang raya
and paling penting cari mouse hikhikhik

Now suddenly kena sakit gigi plak hampehhhh sabar ajek lah
tapi dah makan panadol grrr macam mana boleh kena sakit gigi
haaishhhhhh cari jalan nak hilangkan sakit gigi cepat cepat
kalau tak makin stresssssss

Tinggal berapa hari lagi kita semua bakal meninggalkan bula
Ramadhan sekejap nya rasa masa berlalu
aku belom cut lagi ringtone raya selalunya 15 puasa aku dah
kasi settle tak tahu nak use lagu raya apa still no idea lagik

Hmmm idea idea idea which lagu raya i wanna use
makin pikiq makin nyut nyut plak gigi nie hampehhh betol
uwaaa bila la nak baik cepat cepat nie.....

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Nik said...

lama jugak tak dapat puasa yea. tak pe la. yang penting kena btol sihat la.

Amoi Farah said...

Tu lah lama tak dapat puasa

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!