♥ Lebam lebam ♥




Tangan ku masih ada lebam lebam then tangan kiri masuk drip sakit kalau di usik itu pon ada lebam jugak aku asyik lupa nak letak cream untuk hilangkan lebam lebam tak tahu bila segala lebam segala sakit nak baik

Hope nanti puasa okey lah semuanya berjalan dengan lancar
entah bila nak 100% sembuh pon tak tahu lah rasa jalan slow ajek lepas tu rasa macam mabuk kena makan panadol dengan vitamin untuk kuatkan badan selagi belom sembuh aku sendiri rasa rimas tak boleh nak buat kerja lasak asyik slow jek

Dah penat rasa badan nie entah bila nak sembuh pon tak tahu lah
baru ingat nak merayap pergi jalan jalan cuci mata sekali fikir nak merayap tu larat ke tak haishhh takut tak larat jek nak berjalan cuci mata :p

Bibir nie kering sangatttt masa kat hospital aku siap tarik kopek lagik lupa nak pesan bawakan lip care bila dah balik rumah tak jumpa plak lip care body shop nak mencari tak larat so terpaksa buat donno jek

Bila dah kuat nak mengemas bilik pulak
segalanya dah berselerak skin care pon aku tak pakai sungguh merimaskan
bagi aku biar la demam yang sehari dua baik dari kena demam kemudian badan tak bertenaga sungguh seksa

Tak apa aku anggap dugaan bulan Ramadhan kena demam seperti ini
hari nie dah Ramadhan ke 15 sekejap ajek kan lagi 2 week nak raya baru ingat tahun nie exited nak puasa tak nak ada ponteng ponteng execpt cuti lah sekali kena sakit demam dapat puasa hari pertama sahaja

Dugaan oooo dugaan tak mengapa aku terima mungkin ada hikmah yang lain hikmah yang lebih elok lebih baik... :)
tahun nie punya rancang nak buat kuih macam tak tercapai ajek lah abis dh sakit macam mana nak buat kuih raya...!!!!
harap dapat la buat cake untuk birthday mum tu jek mujur dapat keluar hospital sehari before birthday mum itu pon tak boleh buat cake tak boleh buat suprise untuk mum frusttt sangat sangat rasa macam terukkk sangatttt

Sahur nanti korang makan apa..???
tak tahu karang nak sahur apa maybe cornflake kot
Selamat Bersahur Semua....


- Posted using BlogPress from Amoi Farah iPad

2 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!