♥ Colourvue: Awesome Black ♥

 
*Contact Lens Raya Tahun Lepas*

Salam hari nie nak buat review contact lens colourvue Awesome Black
3 bulan lepas aku use this lens so dah expired boleh buat review :p
contact lens nie beli raya tahun lepas tapi tak guna coz arwah nenek
meninggal so mana ada istilah raya

Hasil menggunakan selama 3 bulan a bit mengecewakan lah
brand colourvue nie bagus mata sukar kering a bit selesa lah
tapi masuk jek bulan ke 3 dah tak boleh pakai mata jadi pedih 
jadi perit lepas tu bila buka nanti urat urat mata merah akan timbul
naik takut plak aku tengok so try lah use 2 kali hasilnya still sama
malas nak amek risiko stop terus tak pakai hampehhh kata 3 month
pasal apa masuk bulan ke 3 terus sakit pedih padahal aku jaga elok elok

 

 Suka bentuk design flower tu cun kan
2 month pakai okey sangat selesa sangattt why colourvue why...???
kenapa masuk bulan ke 3 jadi huru hara seperti itu...????
sayang betol lah kalau lah 3 month pakai selesa memang aku akan
continue colourvue padahal kan belom tarikh expired lagik

Tarikh expired 24.07.2013 tapi aku pakai 1.07.2013 sakit
then 3 or 4 hari bulan try lagik masih sama sakit jugak aduhaiii frusttt
padahal punya lama lagi nak tarikh expired tu cisssss bedebahhhhh

Colourvue ohhhh colourvue baru aritu puji puji sekali hampehhh
baru ingat dapat berjimat dengan contact lens memang arghhhhhhh
tak apa tak apa.....!!!!!

So hasil bila pakai seperti ini:-

 

Tak nampak terus design flower flower tu hikhikhik
plain hitam besar jek sekali imbas memang tak nampak seperti use 
contact lens aku suka colour black tapi dalam masa yang sama suka
grey, brown teringin nak mencuba color blue and purple :p

Haishhhh sangattt kecewa.....
tapi nak buat macam mana kan maybe okey for 2 month jek kot
aku ada jugak search tanda tanda contact lens dah expired dengan
tanda tanda contact lens bakal expired 
ada yang kata lagi seminggu nak expired mata pedih tapi aku lagi sebulan
ehhh tak de lah sebulan tapi 24.07.2013 jek :p

Nak berbalik semula dengan freshkon ke nie...???
pening pening kepala nak memikirkannya ahhh tak payah fikir lah
apa yang terlintas di hati & fikiran hah yang itu jugak aku beli senang....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!