♥ Ingin Mencuba ♥

 

Niat di hati ingin mencuba ini tapi bila nak pergi mencuba pon tak tahu
aritu etude house buat promotion cc cream dengan apa lagi ntah lah
rm100++ nak keluar pergi tak larat la plak lemah jek badan

Ini pon ada niat nak jalan jalan pergi jusco nak beli mouse tapi tak larat
kaki masih lemah lagik jalan pon melayang haishhhh
ingat nak pergi jusco bukit indah sebab nak terjah daiso tapi entah lah
jalan pon tak larat lupakan ajek lah niat itu

Tapi mana taw dapat ker boleh cuci cuci mata cari baju raya
tapi raya ker...??? uwaaaaa stress lah rasa macam diri nie lembab jek
jalan slow mandi pon kena berhati hati kalau tak memang rasa nak jatuh

Nanti hari apa aku nak jugak gigihkan diri pergi jusco bukit indah
nak pergi daiso and nak pergi beli benda alah ini
boleh pakai time raya nanti :p
macam lah pergi beraya kan kan kan......
tak pe pergi merayap pon boleh pakai tapi nak merayap ke mana..
ke hospital lah next week check up pallet lagik 

Bila la sakit aku nak sembuh nie betol betol
aku rasa semua pergerakkan aku lambat bila la nak start pose balik
dugaan dugaan now terpaksa makan multivitamin untuk pulihkan
sedikit demi sedikit ini lah denggi sekali kena nak baik lambatttt

Aku kena kuat kena paksa diri kuat....!!!
tak boleh lemah ohhhhhh badan plsss kuat ....... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!