♥ Sis Engagment ♥

 

Hari ini 06.07.2013 sis bertunang dengan lelaki pilihan dia...
Alhamdulilah segalanya berjalan dengan lancar tak ramai yang kami jemput
sekadar saudara mara sahaja 

 

 Ada 2 cincin risik terus tunang sekali senang dah tinggal tunggu nikah jek

 

Theme majlis ialah purple and blue...
sis sebuk nak amek color pink padahal dia tahu tu color aku menyampah
seyy dah tahu aku suka pink sebuk nak amek pink...!!!!!
aku nak buat protes nanti majlis kahwin jangan ada color pink....

 

i love bau bunga rampai lelagi kalau kena aircond memang power bau dia
tapi tadi masa buat aku macam tak boleh nak bau bunga rampai sebab
aku asyik teringat arwah nenek ingatan yang sangattt kuat sampai kan
aku ignore bau bunga rampai....kalau la arwah nenek ada mesti best tapi
Allah sayang dia biar lah nenek pergi dengan tenang...

 

Ini adalah menu untuk majlis malam ini....
lauk ayam masak merah, daging rendang, telur masak lemak cili padi &
sambal goreng powerrrr tapi siang aku dah makan so malam nie belom makan
nak makan tapi karang makin gemokkkkk

 

Ada 3 jenis kuih tapi order 2 and Muttemah bikin kuih yang color coklat tu donno
apa nama kuih tu hahahhaha sambil tu kak gyah bikinkan chocolate cookies
favorite aku tu nie kalau mengadap sure sekejap saja habis masuk perut :p
tapi no control control.....

 

Syukur Alhamdulilah selamat sudah menjadi tunangan orang....
lepas nie tunggu plak majlis kahwin sis eiii tak sabar....!!!
semoga pertunangan ini berakhir dengan perkahwinan Amin

Okey lor aku nak makan lapar dari tadi asyik makan kuih yang color yellow tu jek
asyik berulang alik grrrr confirm makin gemokkkk frust......
puasa tahun nie sis dah jadi tunangan orang hahahaha
selamat aku dari kena langkah bendul :p *walau calon belom ada :p* 

Cuma tadi masa amek gambar family rasa sedih sangat terbayang muka
dua abang aku yang entah lah susah nak cakap mujur tak menitis air mata
moga pada majlis perkahwinan sis mereka kembali sedar and ada lah Amin
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!