♥ Kemabukkan ♥

 

Semalam merayap pepagi pergi Smart mencari baju melayu and tudung
tapi baru separuh jalan aku dah feel semacam seolah olah nak mabuk
orang dengan ramai berpeluh peluh dengan panas terik lagik adeyyy
so aku lari masuk dalam kereta bukak aircond and rilex

Then balik kejap harus kena pergi jusco
itu pon parking tak ada dah pening kepala nak mencari parking
sekali jumpa ada orang tinggalkan note kat wiper belakang
dengan bahasa yang kasar " Stupid Driver"
aku tak sempat nak snap gambar hehehe sebabnya kereta myvi parking
senget tapi tak ada lah amek sampai 2 parking haishhhh

Itu pon orang ramai giler aku dah sambung balik mabuk 
dalam jusco pon berpeluh peluh nak menahan mabuk
tak pernah pernah mabuk bila merayap semalam boleh mabuk

Aku nak nekad nak cari mouse sekali bila dah mabuk
aku batalkan jek niat cari mouse 
bila tengok pon kepala pening macam tak boleh nak tengok
entah bila la nak beli tikus pon tak tahu hurmmmm

Kasut pon aku belom cari lagik *cehh kata tak nak raya*
tak tahu nak cari kasut apa....
pening kepala nak mencari segala keperluan hurmmm

Impian ku nak beli benda tu semakin hampir
harap harap tercapai ler hikhikhik
okey lor mau edit lagu raya

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Tinta Lana said...

Salam.

Bulan posa ni, lana mmg takda kuar pi mana2 dah..hjg minggu je, kluar jap, cari biskut raya, pastu balik..

Orang ramai..cuaca kering..pening2.. *_*

Amoi Farah said...

Kan hujung minggu orang ramai sangat lagi suka kalau kuar hari biasa pagi or malam coz kekadang org tak ramai mcm hujung minggu

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!