♥ Nymph Aura ♥


Syukur Alhamdulilah i got it wink wink
tadi pergi cari kasut sekali mencari Nymph Aura Volumer dengan brush
bb cream hoyeee

Yang lagikkkk best ialah Buy 1 Free 1 so untung giler kat situ ^_^
sis dapat aku pon dapat jugak so tak payah nak kena keluarkan duit
2 kali untuk beli 2 barang nie...

Kata SA tu Nymph Aura got 2 jenis Pink dengan Transparent
so aku tanya lah which one paling pemes amos
katanya banyak amek pink so tanya lah apa perbezaan antara pink
dengan transparent katanya transparent akan nampak more oily so
sangat tak sesuai untuk orang yang kulit muka oily so aku amek pink
muka aku oily okey....

then aku memang berura ura nak cari brush untuk pakai bb cream
so dalam masa yang sama aku fikir nak use brush or sponge
so tadi mengatai lah tanya brush bb cream which one
so ada 2 satu besar and satu kecik and aku pilih yang kecik RM26
yang besar tak ingat lah berapa RM ingat nak cari yang mini brush
bb cream tapi tak ada plak banyak betol brush sampai sendiri pening

Alhamdulilah berjaya jugak dapatkan apa yang di impi
disebabkan aku tak beli baju raya so aku dapat beli yang ini
hehehehe

Kata SA more nampak glowing if campurkan bb cream dengan
Nymph Aura sedikit sahaja guna nymph aura tapi aku nie malas
plak nak campurkan so aku tanya lah if pakai dulu boleh tak
mujur SA kata boleh so senang sedikit kerja aku :p

Kasut raya ku dah settle horaayyyyyyyyyy
beli sampai 2 tamak kan kan kan :p
tapi apa kan daya geyamm tengok cantik sangat hikhikhik
so tahun nie no high heel sebab tak keluar pergi mana mana
sejak nenek meninggal raya pon tak bermakna :(

So hari nie sangatttt happppppyyyy dah dapattt apa yang di idam kan
tak sabar nak pakai and nak tengok hasilnya macam mana
adakah glowing atau pon ahhhh fikir glowing saja sudah lah
rega Nymph Aura RM79.90 kira lagi RM0.10 nak RM80.00
melayanggg duit nak beli produk muka.. :p

Bye(>‿♥)

3 Serius Talk:

Unknown said...

Kat mana nak beli ni ??

Unknown said...

Kat mana nak beli ni ??

Amoi Farah said...

Auneyy Teen Top Infinite: Mana-mana cawangan etude house seluruh Malaysia... Yang nie beli di City Square Johor Bahru.

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!