♥ Masuk Hospital ♥


Assalamualaikum semua
seminggu menghilangkan baru semalam keluar wad kena demam denggi
badan sakit macam nak patah patah saja itu pon tadi pergi lagi hospital
nak check palllet...
tekak asyik loya so mulut kena kemam asam ajek coz takut muntah
Ya Allah dugaan puasa tahun nie
aku cuma dapat puasa sehari jek esok terus demam
nak update blog pon tak larat 2 kali amek darah terus masuk hospital
nie aku update secara biasa jek tak larat nak type panjang
dengan tangan bengkak masuk air grrrr

Happy birthday mum tahun nie sorry tak boleh nak buat special
secara tiba tiba sakit mengejut tapi apa-apa pon i love u mum
nanti bila dah okey kita celebrate birthday mum ehh

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!