♥ Berdarah Lagi ♥

 

Nose kiri ku suka sangattttttt keluar darah now keluar lagik grrrr
tak nampak macam darah kan tapi itu kenyataannya ianya darah...!!!
aku tengah kat toilet then bersihkan muka pelik nape tetiba ada rasa
masin masin darah tapi masa tu tak nampak lagik so buat donno jek la

Bila nak masuk bilik rasa lagik so tengok lah jari jemari ehh darah
mana datang laju jek lari cari cermin sekali nose kiri nie adeyyy 
kelam kabut mencari tissue nak membersihkan

Again dah 3 kali asyik nose sama saja keluar darah
tapi tak sakit selalunya taw taw ehh apa nie darah mana datang darah
grrrrr tapi hari nie a bit sakit plak selalunya tak sakit
malas plak nak pergi belek belek kat cermin :p

Mum kata maybe panas lah kot maybe lah
sejak sejak kena demam denggi nie orang ramai aku mabuk
tadi jalan jammed pon aku mabuk hurmmmmm

Mum pesan tadi suruh letak ice tapi dah tak berdarah malas la
nak amek ice and put kat nose....
esok karang okey lah nose kiri nie...!!!

Nose plsss jangan buat pasal lagi boleh tak..??
rimas la keluar keluar darah nie selalunya keluar tanpa di sedari...
 
Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ct cucubi said...

org kata hidung berdarah sbb panas bdn.. huhuhu.. tp x pasti.. hmmm

Amoi Farah said...

Mungkin kot kebetulan dah berapa hari panas terik

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!