♥ Ohh Sakit ♥

 

Sangatttt sangaaatttt sakit....!!!
berkali kali nurse cucuk cari urat tapi tak jumpa jumpa kalau jumpa pon
tak boleh nak masukkan drip seksa beb
masa cucuk tu aku mampu mengerang kesakitan sampai 2 nurse try
tak boleh then doctor plak try pon tak boleh jugak sampai mum pesan
baca selawat mohon pada Allah supaya di permudahkan

Ini aku use phone asha 302 jek untuk snap masa nie saturday malam
lepas mum daddy dah balik tak boleh nak tidur golek golek sambil
snap gambar grrr

Hari ke 4 kalau tak silap tangan yang drip nie kena gatal gatal plak
padahal tangan aku dah bengkak macam kuih pau nak keluar keluar
hospital tak dapat dapat pallet tak naik 100 dan ke atas
cuma 42 jek sangat rendah stress taw tak

Hari hari merayu kat doctor nak balik tapi tak dapat dapat balik
sampai kan doctor kata tak apa keluar lah tapi hari hari kena
datang amek darah check pallet fuhhh lega weyyyy
itu pon aku boleh pengsan kat dalam wad adeyyyy

Hari apa ntah disebabkan tangan dah bengkak nurse bukak drip
fuhhh aman betol rasa hidup tanpa ada drip rimas weyyy
tapi tengah hari masuk lagi drip tapi kat belah kanan plak itu pon
cucuk cucuk tak jumpa jalan nurse india tu siap cakap dengan aku
"kesian adik tak jumpa urat kena cucuk saja"
last last nurse india tu surrender datang plak nurse melayu kerja
kan lagik hurmmm sakit menggila okey....!!!!!

Makan jek muntah makan jek muntah sampaikan bau makan
tengok makan tekak aku loya asyik kemam asam ajek
tak pernah aku masuk hospital sepanjang 23 tahun hidup dulu lahir
masuk lah tapi tahun nie boleh plak kena tahan seminggu kat wad

Kesudahannya aku puasa sehari saja masa first day puasa
terus sakit sampai sekarang tak puasa baru ingat tahun nie tak nak
tuang puasa lama lama sekali kena sakit plak adeyyy

Ingat lagi masa first day masuk hospital doctor dah berbuka puasa
masa nak cucuk drip air doctor tanya dah bukak puasa ker
adeyy dalam hati aku dah bagi taw awal awal aku dah selamat
muntah berkali kali minum 100% jek muntah nak buka apanya lagi

Next week kena pergi lagik hospital check pallet
semalam dah pergi pallet aku tak naik banyak sis yang banyak naik
so next week pergi lagi amek lagi darah ada injection sedang menanti
aduhhhh lemah betol lah la injection amek darah masuk drip air
semua itu adalah menyakitkan 

Aku seperti mum susah nak cari urat untuk amek darah dengan masukkan
drip air nie lengan aku dah bengkak bengkak biru lebam asyik hari hari
amek darah jek pepagi kol 3 dah kena kejut 
sis walau pon gemok macam aku tapi dia senang amek darah 
aku nie gemok lepas tu urat ke dalam sangat menitik nitik menahan
sakit seksa menderita..... 

No more lagik lah masuk sepital seksa menderita sakit...
masih terasa rasa sakit kena cucuk jarum tu amek darah perghhh
menitik air mata aku menahan sakit cakap senang lah tahan tahan
aku yang menanggung sakit......

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Anonymous said...

Salam, brapa lama tangan u bengkak. Anak sy baru lepas kena denggi, dia pun prblem cari urat, dah seminggu tangan masih bengkak lepas cabut drip

Amoi Farah said...

Anonymous: Dalam 5 hari gituk itu pon nurse ada kasi ubat sapu untuk hilangkan bengkak.

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!