♥ BerBBQ ♥

 

Tadi siang abang kedua ku buat BBQ
buat sekadar bersahaja jek untuk suka suka
so lepas arryash balik school music terus pergi
sampai ajek ada yang dah siap bakar ada yang belom
malas lor nak snap snap gambar coz busy makan :p

Riuh rendah la apa lagikkk
cuma tu la kalau la semua ada seperti dulu
pasti akan lebih meriah hurmmmmmmmm
tak apa la moga Allah mengembalikan seperti dahulu Amin

Okey aku bukannya suka makan kambing
so aku tolak kambing jauh jauh dari aku
just eat chicken wings and daging saja
tapi aku banyak makan chicken wings

 

Share dengan arryash
tapi arryash makan sedikit play dengan umairah jek banyak
so aku lah habiskan :p

Tapi tu lah tak boleh isi banyak sangat
tak boleh nak makan walau paksa jugak makan
ye lor kata nak diet so kena start dari sekarang lol

Lepas habis jek makan rilex rilex kejap
mum goreng mee siam putih
aku tak snap weyy gambar masa snap gambar makan nie jek
umairah dah pelik pelik tengok muka aku
err rilex rilex huhuhuhuhu

So lepas dah rilex kan perut
aku pon isi dengan mee siam putih tu lepas lol
tapi try isi balik chicken wings dah tak boleh masuk
adeyyyyy sahh perut dah tak boleh masuk banyak sangat

Walau pon kata diet harus makan chicken bakar
tapi nie dah mix bermacam macam ingredient
so mustahil la nak kata diet harus eat yang bakar bebanyak

Disebabkan sekadar kami adik beradik satu family jek
jadi tak banyak la bakar so tak de la rasa macam
aduhhh perut dah full tapi masih banyak lagikkk
kalau tak penat nak mengisi perut dengan makanan

Ohhhh hooo macam mana nak diet nie
kebetulan petang dalam kol 2 lebih nak dekat kol 3 ptg
hujan lebat dalam hati jangan la petir or guruh
habis la internet dah la aku lupa nak cabut plug
hujan punya la lebat syokkk oiii play
tapi mengenangkan baju tak bawak extra so batalkan niat

Syukur Alhamdulilah masa balik sampai rumah
internet masih okey tanpa ada masalah
masih berblink blink color green or yellowish gituk
fuhhh lega oo dalam hati takut jek kena lightning

Lepas dah kekenyangan
start la misi mengemas...
aku paling paling tak suka mengemas tapi kalau
basuh pingan aku suka :p
kemas mengemas nie aduhhhhhhaaaiiiii
1001 alasan boleh aku berikan taw huhuhuhu
tapi mujur alasan kukuh nak pergi toilet weeweee
so terlepas seketika mengemas :p

Selesai kemas mengemas basuh membasuh apa lagik
balik ahh dengan membawa perut yang kenyang
kalau ler memalam lapar apa lagik cari la mee siam
tapi confirm kenyang so dah malam tak payah nak
mencari mee siam kalau lapar jugak minum milo saja.....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!