♥ Flu Go Away ♥


Pagi nie bangun tekak dah perit hidung plak selsema after breakfast makan ubat selsema then terus tidur tu pon petang tidur lagik mata gantuk kalau tak tidur naik ke kepala terus sakit dugaan

Patut la semalam rasa mabuk ingatkan sebab puasa rupanya nak kena selsema harap harap tak demam la takut jek demam nie pon mata berat jek nak bukak tapi nak jugak tengok tv padahal mata dah tak larat nak bukak

Tadi kol 9 lebih terus makan ubat selsema cuma belom rasa gantuk lagik harap harap jangan tak boleh tidur sudah sebab siang tadi tidur banyak sangat

Ohhh flu please go away dah tak larat rasanya kena sakit apatah lagik kalau selsema plus sakit tekak menderita seyyy harap esok bangun semua sakit akan pergi jauhhhh jauhhhh

Now nak layan mata ke nak layan tv before tv tengok aku sleep better aku sleep good night lovely blog...



- Posted using BlogPress from my iPad

2 Serius Talk:

Jenny Lilly said...

Semoga cepat sembuh Amoi Farah..=)

Amoi Farah said...

Jenny Lilly: Thanks ♥

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!