♥ Keganasan Sangat ♥

 
 *Left-Selesai buat Right-Habis Jahanam*

Nampak tak betapa keganasan sangat sampai glitter kat charger pon
boleh tercabut cabut maka tinggal la sedemikian
aku belajar buat nie masa kat new location so use kepala plug lain
jadi hasilnya sangat mantoppp :p

Bila asyik guna guna and guna
ehhh makin mengelembung then macam small pecah pecah
aduhhhh kenapa jadi gituk di sebabkan takut makin teruk
aku pon simpan la elok elok

Sekali bila ari friday lepas nak use balik
pecah sampai macam gituk
walhal tak guna dah simpan dalam laci grrrr

Ingat nak bersihkan glitter glitter tu
and nak paint use nail polish
tapi nak cari yang glitter glitter la cun sikit :p

Kebetulan etude house pon buat promotion nail polish
paling murah RM1, RM3, RM5 paling mahal RM10 & RM12
nie aku baru baca kat facebook etude house
so boleh la buy yang RM1, RM3 & RM5 hope rega tu ada
yang glitter glitter la :p

Macam taw taw jek aku nak buy nail polish tup tup
keluar promotion meeeeooowwwwww
tapi aku tak pakai la leceh plak nak kena ada remover
dulu dulu sukerr pakai now dah insap :p
pakai pon time "cuti-cuti" 

Kalau ada jual mod podge
maybe okey no hal coz aku tengok DIY glitter charger
kat youtube tapi dah merata tempat cari still tak jumpa
kalau tak silap kat midvalley ada tu pon aku try search
mod podge kat Malaysia hurmmmmm

Try using nail polish tengok jadi tak huru hara
hope berjaya la and palinggg penting tak huru hara
kalau tak mesti burukkk :(

Sekarang nie jek aku tengok kepala charger tu buruk betol
and dah macam bertompok tompok la pulak
haishhh after dah buy nail polish baru start kikis glitter tu
hope sangat ianya akan okey and cantik
nanti kalau jadi aku snap gambar ehhh kalau jadi la
kalau tak jadi pon nak post jugak la :p
 
Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ct cucubi said...

kreatif ! :)

Amoi Farah said...

Ct: Thanks tapi tu la benci betol terkopek kopek

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!