♥ Lembu Qurban ♥

 

Aku cukup ngeri tengok lembu kena sembelih pada hari semalam
walau pon aku tak pergi tengok boleh plak si arryash dok watch
kat youtube aduhhh ngeri and kesian jek rasa

Maybe kalau la aku lelaki perghhh mesti aku tak join
orang sembelih lembu tumbangkan lembu
takut ooo lelagi part sembelih duhhh
hati keras jek boleh buat demikian kena plak aku nie hati ngeri
tak sampai hati plak nak sembelih grrr
sebab tu la aku jadi perempuan Syukur Alhamdulilah

Nak cari gambar ngeri
so ada gambar nie tak de la ngeri sangat
kalau cari yang betol betol kecut ooo

Nasib baik kat instagram tak de sapa yang
buat insta video pasal sembelih lembu
dah la phone aku terus play tak de tanya
mau ngeri aku

Tahun nie raya ofcoz tak rasa raya
boleh plak semalam lupa nak snap gambar makan
tahun nie masak nasi hujan panas ayam masak merah
dan daging kurma

Asyik makan makan and makan
sempat gak sis buat strawberry cake
la nie asyik makan tu jek adeyyyy

Dah la nak stop membebel lagik panjang
macam no idea la pulak haishhh
mana pergi idea idea aku nie
dulu memanjang ada idea 
rindu kat blog lama....kalau la boleh dapatkan balik 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

TiranaAduka said...

salam amoi farah
Salam kenal dari tirana aduka.

Amoi Farah said...

TiranaAduka: Salam perkenalan juga

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!