♥ Menambah Koleksi ♥

 
 *Part 1*

 
*Part 2*

Sekali lagi etude house buat promotion horaayyyyyyyyy
so kebetulan body wash Milk Talk ada promotion percuma sponge
harus la grab coz selalunya sponge dengan body wash asing asing
and sponge tu boleh tahan mahal tambah sedikit dapat lagi satu

So masa tengok kat facebook tak banyak ada promotion
then apa yang aku nak cari tu tak ada then lipstick tu pon
color tak menarik hati huhuhuhu then cari punya cari
ehhh ada mascara la plak padahal dah lama idam tu :p

 

Taraaa new mascara yang dah lama idam
cuma tu la waterproof so nak bersihkan tak boleh cuci gituk
kena bersihkan bahagian mata use baby oil
by the way yang mascara the rocket tu bestt and senang nak bersihkan ^_^

Yang part 2 adalah milk tapi sponge tu SA kasi green apple punya
adeyy tapi cantik sponge green apple dengan strawberry huhuhuhu
then masa nak balik terfikir better buy satu lagikkk :p

Sempat gak aku grabb sunblock
pasal now rajin pulak kalau keluar use sunblock
lelagi kalau pergi legoland harussss pakai sunblock
kalau tak confirmmm golapppppppp

After nie boleh la pakai kat tangan pulakkk
ye lor dah ada stock sunblock so tak risau la if habis
cehhh dasar kedekut meeooowwwww
so lepas nie tak de la berbelang belang macam zebra

Lepas dah habis memborong pi makan kat city square
tak best la system baru city square
lagikkk mahal dari dulu and amalkan system card
lecehhh weyyy then dah tak sesedap macam dulu

Selalunya ada nasi campur tapi now no more
last last aku mencari chicken tepayaki
okey la tak sesedap kat Jusco Permas Jaya
tapi telan ajek la jangan banyak complain huhuhu
kalau kat pavillion syokkk ada fruit lagikk watermelon

Rindunya nak makan carrot cake kat pavillion
entah bila nak pergi aritu hampir hampir cikit jek
dapat pergi then tukar plan haishhhh kalau tak
dah dapat buy carrot cake
tu makan sana sedap kalau bawak balik dah tak sedap

Asyik makan makan and makan
mana tak bambam huhuhuhu

Terasa macam rugi plak beli mascara aritu
kalau taw la aku tunggu sedikit masa untuk buy from
etude house dah la aku lama idamkan tapi asyik
malas jek nak beli last last terbeli la jugak muahahahaha

Tapi tak apa boleh pakai tukar tukar
hari nie use the rocket esok use etude house
so lama lama sangatt habissssss
tapi memang lambat habis pon pasal jarang nak pakai
memanggg malas tapi now kena rajin rajin kan diri lol

Eiii macam tak sabar nak mandi use strawberry milk talk
lelagi sponge strawberry tu sangattt la cute
mesti melayang layang pakai dalam toilet hohohohoho
lepas tu sambil berangan *entah apa yang aku merepek nie*

Next time nak try plak mascara etude house
tengok macam mana hasilnya
tapi if use spek cannot use nanti terlanggar cermin
kalau use contact lens can la senang and nampak kemas

Makin bertambah item item make up dalam tool box make up
entah esok lusa apa yang aku tambah pon tak tahu la
mujur tak buy lagik new lipstick
pasal color tu tak sesuai dengan aku semuanya color terang
kang ada bibir berjalan dulu dari badan huhuhuhuhu

Ingat nak buy lips tint tapi tak buy jugakkk
nampaknya lain nak beli lain yang aku beli
hurmmm macam mana nie....!!!!
lips tint maybe bukan now aku mencari tapi satu hari nanti mungkin.....

p/s: Nak tidurrrr mata kelatt dapat tidur syokkk nie haishhhhh
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!