♥ Box Make Up ♥

 


 
Dulu dulu la before aku belajar make up kat kedai bridal
aku selalu berangan nak beli box make up seperti nie
so i can put all my make up dalam box nie nak beli color pink huhuhu
selalu tengok kat mana ada jual berapa harga tapi nak beli tu
macam ahh malas la ada jek halangan yang aku sendiri cipta

Then bila belajar make up so put all item make up yang aku
belajar kat dalam box siap ada kunci lagik taw punya la happy
rasa macam semangat jek tapi kesudahannya aku tak habiskan
ilmu make up tu sebab masuk kolej :p

So aku use box tu untuk put my make up item la
bercampur la dengan barang make up yang aku beli untuk belajar
nanti la kalau ada time untuk bongkar aku bongkar and snap
tapi untuk few weeks nie aku is malas mana taw tahun depan
plak aku post :p macam entry pop phone tu 

Lama kelamaan aku naik boring use box make up
pasal bila nak use aku kena bongkar coz banyak sangat item
then nak mengemas dah tak cukup time pasal dah nak keluar
so terpaksa biar berselerak then balik kemas tak pon
aku just sumbat dalam keadaan berselerak then bila dah balik
baru aku betol betol kan so a bit leceh :p

Lepas tu susah nak tutup balik
kena force untuk tutup kekadang naik berangin aku
lagi kalau dah nak cepat aduhhhh haiiii
then if keluarkan barang make up aku nak kena susun balik
sama seperti sebelum aku keluarkan so senang nak tutup kalau
tak makin serabut and pening la kepala huhuhuhu

Until now box make up aku tak use anymore
aku simpan bersama sama dengan barang barang make up masa belajar
sebelom aku beli bag make up from MAC
and now aku rombak balik barang make up dari bag MAC and
put dalam tool box make up 

Tapi cita cita ku untuk put barang make up yang ku idamkan
belom lagik tercapai entah bila akan tercapai hurmmmmm
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!