♥ Alamak Dah Penuh ♥

 

Alamakkkk dah penuh seyyyy
no more space lagik hohohohohooho
after this if menambah lagik tak tahu nak letak mana

Memula dulu post still ada space kan
amek now no more space hikhikhik

Sengaja aku put blusher dengan eye shadow
jadi tak payah nak bukak tutup kat bag heavy make up
just bukak nie and use ajek

Itu pon dah lama aku tak usik blusher dengan eye shadow
dah jadi macam perhiasan and menampak menyemak
hurmmm.....

Agak agaknya kalau beli makeup cube tu muat tak ekk
tapi tu la tak tahu nak letak kat mana
takut tak muat ajek so tak payah la

Kalau susun pon sama jugak
still tak ada space hurmmm
tapi nie kena senyap senyap
tak ley bagi taw sapa sapa
kang nanti no more menambah huhuhu

Coz aku still ada satu item nak menambah
tapi tak sure la bila boleh menambah
not now maybe akan datang huhuhuhu

If aku beli nie nak sumbat kat mana pulak
actually brush blusher tu tak boleh nak masukkan
dalam pot black tu
kalau masukkan sekali tak boleh nak tutup

Semalam masa nak amek gambar baru perasan
tu box for cd tapi aku jadikan tool box make up
okey la sekurang kurangnya tak berhabuk
barang barang makeup malah brush pon tak berhabuk

Lama aku dah tak pakai Nymh Aura
last pakai masa minggu raya
nak pakai asyik malas nak blend ajek
sudahnya pakai jek bb cream

Lip tint sekali 4
dah nama pon buy 1 free 1 
kikiki untung la sedikit
tapi tu la aku tak nak lip tint tu letak macam mascara
takut nanti percik percik ke tepi tepi dah membazir

Sunblock aku jek dah ada 3
yang waterproof belom bukak lagik
coz belom terjun dalam air hope ianya okey la
then ada extra sunblock lagik huhuhuhu

Nasib baik semua lipstick, lip care & lip scrub
boleh sumbat sekali dalam pot black
duduk sekali dengan brush and eye liner
ehh jap eye liner aku tu macam ting tong la
macam kering jek nak blend pon payah
padahal belom bukak lagik sakitnya hati
rasa macam nak rendam ajek la dalam air panas

Mascara 2 ketol
tu pon pakai bila rasa nak pakai
kalau tak memang tak pakai ler
susah nak blend dengan biore remover makeup
nanti la ada extra nak buy remover mascara etude house
so nanti senang sampai blur mata aku nak bersihkan mascara
nanti la next aku buat review biore ingatkan okey
rupanya grrrrrrrr

Gi mana mana senang angkut nie jek
semuanya serba ada kat dalam tu
aku berangan one day la aku nak buat
bag makeup untuk letak dalam handbag
so tu kira make up travel la
entah bila nak buat pon tak sure

Dedulu before etude house
aku berangan nak guna fully set M.A.C
tapi now aku jadikan brand M.A.C untuk heavy makeup
hurmm kalau simple etude house kalau heavy M.A.C
kalau nak cepat use ajek bb cream settle

After this kena buat bag for simple makeup and heavy makeup
hohohoohoho bila kah angan angan kan menjadi realiti
angan angan bilakah akan jadi kenyataan...!!!

p/s: Layan MJ12 di siang hari tu pon takut takut if ada yang
menumpang dengar hohoho haipppp jangan sibuk nak
menumpang dengar ekkk :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!