♥ Seram:Kejadian Dalam Class ♥

 

Hari nie macam terasa nak post entry seram plak
coz teringat balik segala kenangan zaman persekolahan
so ingin ku kongsi kan kat blog tersayammm

Kat sekolah banyak kali jugak mata aku 
nie nampak nampak masa tu
tak heran la dengan kelebihan yang Allah 
beri kekonon buat tak taw jek 

Kejadian nie berlaku masa form 4 
tahu tahu ajek la kekadang
cikgu masuk lambat or keluar awal 

So bila ada free time tu apa lagi
semua bebudak suka riuh rendah class dah macam zoo plak :p
aku plak lagi suka tidur ala letak kepala atas meja 
sambil layan perasaan layan mata 

So masa tengah layan perasaan bagai aku nampak
ehh kaki cikgu aku dah masuk
pe hal bebudak nie bising
selalu senyap sepi ajek
 
Walau cikgu dah masuk ehh pe hal tak ada suara 
cikgu or ketua kelas suruh bangun beri salam 
aku pon apa lagi angkat la kepala sekali 

Ehh cikgu belom masuk then yang aku nampak kaki tu milik sapa??
kepala dah bermain teka teki so tak lama selepas tu 
Baru la cikgu khoo masuk
mujur dia tak pakai seluar sama 
seperti yang aku nampak sempat gak

Aku tanya member sebelah weeyyyy cikgu dah masuk ke tadi 
then dia kata mana ada masuk perghhh 
mujur nampak kaki kalau dia tunjuk
muka kau melompat aku.

Selalu sangat dia main cak cak dengan aku
menggunakan kaki berulang ulang kali
sampai naik boring aku kekadang
tapi dah di beri suruh tengok
so tengok ajek la hurmmmm

p/s: Hari kan hari Asyura so mum masak bubur asyura
sedap tapi belom snap gambar makan lagik huhuhuhu
tadi sempat puasa sekejap itu pon kol 4 lebih dah cannot
hurmm sabar ajek la....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!