♥ Yang Mana Satu ♥

 

Di antara 2 jenis skin care nie aku pon tak tahu la which one yang better
kalau review kat google ramai yang kata okey la tapi ada jugak
yang negative pening pening...

Kebetulan yang nie ada promotion
so tak de la rasa sangat beli 
dulu aku beli whitening moistfull pon time begini untung ooo

Menyesal plak aku beli set skin care parsley & mandarin
makin teruk pore aku makin besar grrrr
lepas tu bila amek gambar nampak sangattt
macam berlubang lubang walaweyyyyy

Then makin seksa nak menghabiskan set parsley & mandarin
walau pon sakit hati tetap jugak aku use grrrr
aku nak cari skin care yang easy tak susah
tapi entah la

Yang collagen katanya bagus jika kulit kering
tapi aku rasa kulit muka aku berminyak tapi bila aku gedik
pergi tanya kedai kedai skin care mereka kata kulit aku kering
adeyyy sometime kering sometime berminyak how...??
ada yang kata bagus untuk kulit berminyak jugak so ada peluang

Yang aloe tu review kata best bila pakai
tapi bagus untuk muka kena surn burn and sensitif
bila baca lagik katanya bagus untuk kulit berminyak tanpa
rasa berminyak adeyy macam mana la ayat nie

Pening dah kepala aku nak mencari
which one is the best for my skin
ingat nak try thefaceshop tapi takut kes lama berulang
dah membazir so tak nak la

Skin aku nie sejak sejak dah use whitening moistfull
dah mengegada silap sikit akan ada macam pedih pedih
lama pulak tu nak hilang pedih pedih tu

Macam aritu aku dah malas nak use skincare yang now aku use
so aku pinjam sis punya bedak tanaka
entah macam mana esok satu garis kat pipi kalau tak silap
pedih terkena sedikit pedih macam kena hiris dengan pisau
start dari aritu terus aku tak berani nak pakai bedak tanaka

So maybe peluang lebih kepada collagen moistfull kot
or better tanya SA kat situ
tapi aku tak akan buy whitening moistfull
coz nak jumpa yang lain nak cari yang paling sesuai

Mula mula aku ingat nak buy toner dengan emulsion saja
so bila ada promotion with sleeping pack untung jugak
cuma aku tak sure sleeping pack tu macam mana
yang pernah aku nampak cream tapi cream tu kalau tak silap
rm100++ lebih ada include with small bottle first essence 
haishhh kulit muka ooo kulit muka
kenapa la sekarang makin susah nak cari yang serasi

Dulu aku selalu use olay, garnier
tapi yang bencinya bila use mesti rasa panas and berpeluh
and sticky sticky rimas okey

Bila try yang whitening ehh syok ajek
cepat resap dalam kulit and langsung tak ada sticky
suka ooo pakai macam gituk
langsung tak ada rasa kulit muka panas or pedih

Haishhh nape la susah nak cari yang the best skin care
hope yang mana di antara salah satu akan bersesuai la
dengan muka aku tanpa sebarang masalah ^_^
hati nie memberontak nak mencuba collagen moistfull
tapi entah la

Kang ada aku pergi etude house untuk tanya
which antara two nie yang terbaik
so nanti bila promotion dah start baru pergi serbu
hope dapat la calendar 2014 pulak *kenyit mata*

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Unknown said...

Amy pakai mary kay je..senang hihi

Amoi Farah said...

Mie Aimie: Dulu dah pernah pakai tak serasi dengan kulit muka

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!