♥ Collagen Moistfull ♥

 

Pilihan ku lebih kepada collagen moistfull ^_^
kering idea jugak nak memilih yang mana satu palinggg bagus
lebih lebih lagi kulit muka sekarang nie haishhh silap sikit jek pedih
menyampahh betolll la

Untuk beli skin care etude house nie
aku suka pergi ke Jusco Bukit Indah
coz kat situ syok cikit kalau tanya pasal kulit muka
cuma kat city square tu susah cikit la
so mujur la aku ke sana fuhhh

Memula SA tu suggestkan aku use aloe moistfull
tapi stok belom sampai walaweyyyy
then aku ask la kalau collagen macam mana pulak
terus SA tu ask umur aku berapa :p

Bila aku bagi taw 23 tahun apa lagik
terus dia cerita kebaikkan collagen nie
aku pon cakap la better yang nie berbanding aloe kan
so dia agree ...

Kan senang if dia kata collagen nie banyak kelebihan dia
senang tak payah penat penat dia nak cocet pasal aloe
dia ingat aku nie belasan tahun la
so kalau belasan tahun tak sesuai use collagen moistfull

Untuk set skin care nie
tak ada facial foam taw yang ada cuma peeling tapi
promotion kali nie no include with facial foam or peeling
kena beli asing 
aku tak suka peeling leceh macam cream tak suker
malah aku suka foam besttt

So dia suggest kat aku use Milky
yang aku taw product nie still baru lagik
katanya nie adalah susu lembu yang lepas beranak
selama 8 hari fuhhhhh cian anak lembu tak cukup susu
coz susu maknya telah di buat facial foam.. :P

Dah test kat kulit tangan aku
rasa la perubahan dia kulit lagik lembut
haishhh so happyyyy
SA ask aku suka pakai make up tak
yes i love make up :p

So kalau pergi travel malas nak bawak remover make up
boleh use milky nie tapi ada caranya
dengan muka still ada make up tak perlu basuh dulu
just pakai gosok gosok or urut urut sikit
then bilas after that use sekali lagik
wahhh best tu tak payah nak berangkut remover :p

 

Pilihan ku ♥♥♥
ohh ya dapat free gift 3 item
brush, mirror, owl pen & calendar
just need top up RM89 jek dapat payung
tapi tak nak la payung tu coz cute sangat nanti nanti la aku usahakan :p

Brush tu maybe aku tak use dulu nanti baru use
mirror tu pon sama nak kena cari tempat yang sesuai coz too cute
tapi calendar tu aku akan use tahun depan yeeaayyy
dah la cute calendar tu
owl pen ku dah ada 2 ketul satu pink and satu green 

So nie pilihan aku
mencari mana paling the bestt ^_^
nanti dah habis akan ku review okey or not
tapi berharap okey sangat sangat....
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!