♥ Kisah Mr A & Dog ♥


Hari nie nak story pasal dak kenit Ayyash
si comel yang selalu menghiburkan hati ku
Ayyash, Ashyu love u very muchhhh

Habis saja homework
aku buat la macam revision untuk ayyash
walau pon baru umur 4 tahun tapi tetap jugak kena buat
lebih lebih lagi dunia sekarang semakin ke depan
ashyu dulu after finish homework terus tutup buku watch tv :p

So aku mulakan la first page ada lah few question aku ask
ayyash jawab main main kalau nak tahu ayyash nie macam babam *kazen*
kalau tahu tapi buat buat tak tahu sabar ajek la
tapi kat sekolah semuanya okey teacher tak pernah complain fuhhh

Aku mulakan part page bunyi A
disebabkan orang tu namanya Mr A so dia ask la apa benda yang
bunyinya sama seperti namanya

Memula Flower then aku ask ayyash same tak dengan Mr A
Alhamdulillah ayyash answer tak sama
then aku ask lah lagik benda ke 2 iaitu Apron ayyash jawab sama

Bila part Dog aku pon tanya la saja nak test IQ ayyash

Aku: Nie (merujuk gambar dog) sama tak dengan Mr A

Ayyash: Tak sama

Aku: Why tak sama?? (nak test nie jawapannya)

Ayyash: Sebab dia bukan islam (Dia merujuk Mr A)

Aku dah tak boleh control terus ketawa
ingatkan ayyash nak beri jawapan sebab dog kan D
adeyyy ayyash....ayyash...

Lagi pula ayyash dah di didik Dog dengan Pig bukan
untuk orang islam so bila aku ask gitu dapat la jawapannya
grrr okey la ayyash dapat paham apa yang di ajar

Esok lusa entah apa pula jawapan dari ayyash
bila buat revision....
budak baya baya begini yang keluar dari mulut mereka
mesti rasa lawak kan tapi kalau umur dah 5 or 6 tahun
still keluarkan ayat begini siap keluarkan rotan..*baca nada garang*
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!