♥ My Storage ♥

 

Bila dah beli new skin care aku pon naik pening mana nak letak
box yang dulu tu aku put skin care yang dulu tu
hurmmm pening jugak kepala nak fikir
lebih lebih lagik bila tengok semua serba tak teratur

So cari la kat google skin care storage lah
jumpa la macam macam jenis
then aku tertarik plak part bakul cun seyyy

Saturday lepas pergi la Giant
kalau tak silap dulu pernah nampak kat romantika
bekenan la pulak kat bakul tu just nice gitukkk

Bila masuk cari bakul tu alamakkk
cannot put la coz besar sangat :p
aku terlupa nak amek ukuran tapi dalam kepala dah taw agak
so round la mencari bakul yang sesuai

Dulu aku pernah tengok kat kedai buat hantaran
bakul putih cun bangettt tapi time tu tak beli
niat di hati nak beli tapi macam malas jekkkk
tapi tu leper tak best kalau angkat mesti jatuh

Jumpa memula bakul bulat
aku dah macam rasa grrrr kalau bulat tak boleh
jalan lagik fuhhh mujur jumpa bakul square
tengok harga okey berpatutan fuhhh lega kalau mahal
lari bajet :p

Aku beli sekali gus 3 bakul senang
dalam kepala dah fikir nak put apa nak put apa :p
so ketiga tiga bakul tu ada fungi masing masing

Bakul 1,
aku letak semua mask
tak kira la wash off mask ke
peel off mask ke
cuma belom ada yang facial mask tu ajek
kalau beli pon senang can put dalam satu tempat huhuhu

Bakul 2,
more kepada badan kepala
segala perfume segala lotion cotton bud
segala minyak minyak tapi bukan minyak masak :p

Bakul 3,
skin care dengan remover make up
senang nak pakai coz bersihkan make up baru wash
segalanya and use skin care so senang
sebab tu la aku put dalam satu tempat huhuhuhu

Tool box make up aku sumbat ke tengah
lepas tu aku tutup use calendar huhuhu
dah pening kepala macam mana nak adjust lagik

Sometime penat rasanya nak adjust kasi cun
bila berselerakkan sekejap ajek huhuhuhu
tak apa la
kali nie more teratur lagi pula
masing masing dah ada dalam port masing masing
senang nak amek and letak balik

Hari nie rasa macam nak pakai wash off mask ajek
hope rajin la nak menepek kat muka
dah lama rasanya tak pakai
last pakai masa raya ke 3 ke raya ke 4 gitukkkk.........

p/s: sila abaikan part bawah yang berselerak dengan bedak
and lotion tang tu malas nak adjust huhuhuhu

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!