♥ Ku Persembahkan ♥

 

Syukur Alhamdulilah
berjaya jugak aku siapkan paint charger nie
mujur ada hair dryer yang membantu aku untuk mengeringkan paint
fuhhh settle

Semalam aku cuma siapkan kepala plug ajek
tu pon banyak break pasal nak pastikan betol betol kering
kesudahan watch cerita putu piring vs putu mayam
lepas tu terus zzzzz

Pagi bangun sambung balik
paint balik yang mana ada nampak putih putih
memula ingat tak nak paint usb lepas tu ahhh paint ajek la
nampak lagik cun
hope tak ganggu la warranty huhuhuhu

Hope tak tercabut la glitter coz aku baru paint usb tadi pagi
before keluar pergi breakfast
tak apa malam nie no need charger phone dulu
walau pon battery dah 23% jek :p

Separuh jugak aku use nail polish tu
fuhhh mujur bayar RM5 kalau bayar RM19
mesti rasa walaweyyyyy *dasar...!!!*

Tapi bau nail polish tu kuat
kalau ada semput confirm dada sesak
bau gam sangattt 

Semalam aku dok buat bunyi hair dryer
suddenly daddy datang tanya bunyi apa tu
then bila tengok aku buat tu daddy ask la buat apa
aku jawab la paint charger nak kasi lawa 
muahahahahhaa mum kata aku nie tak de kerja buat
sampai charger pon nak paint ^_^

Ingat nak paint sekali charger ipad
tapi bila tengok nail polish dah separuh
so batal kan ajek niat
coz confirm tak cukup :(

So simpan ajek la nail polish tu untuk
cover kecelaan ketika di gunakan nanti
nanti tak de la nampak buyuk hohoho
tapi puas la hati dah dapat apa yang aku idam

Walau pon takut kejadian lama berulang kembali
tapi tak apa tengok dulu hasilnya macam mana
rasanya okey kot coz bau gam tu kuat
malah aku pakai hair dryer number 2 untuk
keringkan so maybe tak bermasalah

Tetiba rasa macam yeaayyyy charger ku kembali berseri
kalau tak alahaiii setompok ajek kat tepi
muahahahha dah macam nama kucing plak

Dah cun can smile
after use masukkan dalam mana ehhh
untuk protect daripada tersopak ker
hurmmm need idea...!!!

Okey dah settle paint charger
shuker and happy sangat sangat
after this boleh buat lagik kat charger ipad pulak
or maybe extra charger phone yang lain wink wink  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!