♥ Makeup Cube ♥

 

I wish if i have this....!!!
cukup sempurna buat daily make up dengan skin care
haishhh kalau la dapat seperti ginik bestttt

Setelah aku dok kaji kaji segala rega dan 5 or 6 drawer
aku rasa 2x stackable 2 drawers without lid adalah lebih untung cikit
bagi aku la bagi orang lain lain anggapan dia hehehehe

Aku just need 2x stackable 2 drawers dengan 1x 3-tier (wide) rack
so sempoi la tapi tu lah 1x 3-tier nie dah habis stock la pulak
and if beli pon susah nak adjust melainkan kalau ada meja

Kalau la aku dapat buat begini alahaii bestnya
tapi aku tetap nak makeup storage put all make up dalam drawer
tu untuk heavy make up la

I need this untuk my daily make up so senang
tak akan mengusik segala barang kat dalam drawer
grrr berangan ajek la jawabnya
nak tunggu jadi kenyataan entah bila la atau mungkin
makan masa beradab zaman :(

Dari semalam dok bebel belek makeup cube
mujur kat pasaran Malaysia dah masuk so senang la
kat pavilion pon ada jual tingkat berapa dah lupa
muahahaha padahal baru semalam aku kepoh search
hari nie terus lupa :p

Tak apa la one day mesti akan jadi kenyataan
cuma tu jek la tak sure bila
actually 2 drawer tu rega rm70
yang 3 tier tu pon rasanya sama la kot dah tak ingat

Suka pulak tengok rasa macam sempoi ajek
tapi untuk daily make up can la
cuma untuk heavy make up payah cikit
coz banyak sangat itu pon lama rasanya aku dah tak
make up heavy sekarang nie asyik bb cream ajek

Tool box make up aku pon dah tak muat nak letak
apa-apa new item lagik 
dah full no more space huhuhuhuhu
ikutkan ada potensi untuk buy tapi macam leceh plak
nak amek coz tinggi sikit

Unless if ada small table
tapi dah tak ada tempat nak put kat bilik no more space
ingat nak amek port kat tepi tingkap untuk letak
tapi macam sempit cikit la huhuhuhu

Macam sempoi plak letak cotton pad dalam drawer tu
no need letak box cotton pad
agaknya kalau ginik kena ada 3x 2 drawer
satu tu just put cotton pad remover make up dengan toner
perghhh berangan tak hagak hagak choiiiii

Tapikan berangan tu sangat syok
sebab dalam realiti benda yang kita angankan tu
sukar atau pon tak akan menjadi kenyataan
tapi bila berangan terasa la macam real
hampehhh kan

Slot lipstick pon ada
paling cikit 9 kalau tak silap aku
paling banyak dalam 24 gituk
kalau 24 slot macam banyak la pulak sedangkan aku
lipstick tak de la sampai 24 dalam 9 or 10 gituk la
tu pon jarang pakai beli jek pandai :p

Semalam aku buat experiment
use lip care skinfood yang ada color
blend dengan lip gloss etude house
menjadi jugak la lepas nie nak try lagik la

Sejak sejak dah ada lip tint 
pergi memana pon pakai lip tint
kekadang cikit kekadang banyak cikit
sejak dah rajin use bb cream cuba sebelom sebelom nie
keluar pakai bedai baby ajek punya la malas
now kena rajinkan diri cikit la

Okey done bebel bebel anganan ku
Insya Allah pasti akan menjadi kenyataan
cuma tu lah antara cepat atau pon lambat
tu ajek huhuhuhuhu

Haishhh kawan lama nie
ada ke tak wechat...!!
dah ler wechat aku tak de sapa-sapa hanya ada sis
nak remove aritu dah remove then download balik
grrrr sabar ajek la.............
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!