♥ The Master's Sun ♥

 

Dari semalam marathon cerita nie
penat betol nak menunggu episod by episod grrr
tak suka betol bila part keluar GHOST
tapikan hero dia sangat awwwww handsome :p

Suka betol cara dia caring kat heroin tu
lepas tu terus berterbang berangan kan best kalau aku jadi heroin tu
grrr best kan berangan...???

Suka betol cara stylo dia
haiyoooo bila kah mau habis nie cerita
siang hari jek berani tengok after 5 p.m
memang tak akan tengok la
takut tang GHOST

Walau pon mata nie boleh nampak
tapi tetap takut bila nampak kat movie or drama
walau pon kata ala tu kan make up ajek

Handsome weyyy so ji sub wear pink kameja
handsome bangettt kenapa la dia hansome bangett
termimpi mimpi aku malam tadi taw
terbayang bayang nak suami seperti itu
caring sangat sangat wink wink wink

Walau cerita nie dah lama habis
dah lama orang watch tapi tu la
amek masa sedikit untuk watch
sebab masa baru baru tu macam rasa berani berani takut
tapi lama lama dah okey fuhhhhhh

Bila post kat facebook
kazen aku kata dah habis watch muaahahhahahha
sempat aku comment kata episod memula mula
banyak sangat keluar GHOST tapi dah lama
keluar bab romantic weeeee

Rasanya today memang tak habis pon watch
maybe amek sedikit masa lagik
macam dah naik muntah menghadap lappy

Haishhh so ji sub kerana mu
aku sanggup menahan muntah bluuweeeekkkkk
tapikan aku nak part heroin yang okey tak mo
yang gedik mentel and tarak taw malu muahahaha
aku suka part hero datang peluk heroin masa part
accident coz heroin takut nampak macam auwww syokkk

Nak sambung balik watch and nak sambung balik berangan
mana taw someday impian jadi kenyataan
tapi grr tak nak la kang penat asyik nampak GHOST
cuma nak hero tu jek boleh tak ek....!!! ♥♥♥

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

adventure mama said...

tengok jgk cerita ni..heheh..besh2.

Amoi Farah said...

Zuraidah: Kan best sangat hero dia sangat besttt

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!