♥ Berubah Arah ♥

 

Aku ada baca kisah kajian mengatakan sekarang nie ramai manusia
dah mula meninggalkan facebook dan berubah arah kepada instagram
dengan twitter and whatsapp *tak jumpa plak icon whatsapp bergabung*

Dulu semua gilerkan facebook tinggalkan myspace
ada yang kata dulu facebook more privacy tak macam sekarang nie
yess memang betol dulu aku suka sangat facebook coz privacy
memang terjaga memang payah la nak check info segala bagai
tapi sekarang nie walau buat private pon still ada jek yang terlepas
lepas sangat sangat tak best okey...!!!

Kebetulan plak BFF aku baru buat facebook
tak kan la plak aku nak tinggalkan gituk jek
punya la lama menanti dia buat facebook bila time dia dah buat
aku plak dah mula naik bosan dengan facebook acaner...??

Memang aku akui aku suka instagram dengan twitter
best sangat sangat simple and ringkas jek guna
tapi itu jek la aku asyik buat twitter lepas tu aku remove
tak tahu la kenapa susah sangat nak kekal kot :p

Nanti la aku ingat nak create twitter baru pada birthday aku
saja jek gedik gedik nak buat demikian huhuhuhu
kebetulan aku buat instagram untuk post apa saja gambar kecuali
gambar muka sendiri or family bukan apa senang untuk
aku masukkan dalam blog kalau dulu leceh nak transfer transfer
banyak kerja nak kena buat

So manakah pilihan anda...??
facebook, twitter, instagram, keek, whatsapp, wechat, kakaotalk
lagik apa ekk ohhh dayre *terasa macam nak download balik jek*
terlalu lalu banyak sampai tak tahu nak pilih mana kan
dulu suka download Path tapi lama kelamaan aku buang
malas la nak simpan simpan dah terlalu banyak tak tahu nak
update yang mana satu :p

Facebook tu aku tak boleh la nak remove gituk
kebetulan semua saudara mara kat situ so apa-apa hal
suka roger kat facebook jek senang
tumblr tu pon aku rasa macam nak deleted gak la
malas plak nak berupdate ngeh ngeh ngeh
blog seketul nie pon kekadang terabai

Entah la yang pasti aku suka instagram
tapikan dulu instagram lagikkk besttt
sekarang nie terlalu lalu banyak iklan menyampah betol la
aku suka tengok barang etude house kalau dulu rasa macam
wahhhh ada nie ada tu tapi sekarang bila search keluar kain la
perfume la ubat entah macam macam lagik la
over seyy sangat sangattt menganggu tahu tak....!!!!

Kenapa nak add aku balik bukan ke kau yang remove aku
macam malas jek nak accept dah tak de hati nak accept
biarkan jek la sampai hati aku nak accept....
aku still tak boleh lupa kata-kata yang di lemparkan itu
sakit perit dikatanya kita sayangkan dia sekadar game
biar lah hanya Allah yang tahu sama ada kita nie gamekan dia
or orang sekeliling dia yang sedangkan gamekan dia

Jangan sampai satu tahap aku buang facebook
segala bagai then tak akan jumpa facebook ke twitter aku
tu tandanya aku dah pergi meninggalkan segala luka luka
yang di toreh....!!!

Lepas nie rasa macam nak sayang lebih kat twitter dengan instagram la
ada macam poyo tak ekk statment nie..???
nak create nick name apa yer untuk twitter..??
memang tak akan sama nick name dengan blog muahahahha
biar la blog nie dengan nama nie di abadikan....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!