♥ Tak Macam Dulu ♥


Semalam merayap ke holiday plaza kekonon nak tukar screen protector cartoon
sekali hampeh cari punya carik satu pon tak de bekenan di hati
kalau dulu aku rasa macam banyak sangat pilihan kalau boleh nak jek
beli semua *overkan*

Sekarang nie case iphone 5 dah tak de banyak pilihan macam dulu
kali nie more kepada samsung so sangat la limited lelagi kalau cun
semuanya samsung jek eiii mencik dulu masa iphone 4 punya la syok
macam macam patern ada now semuanya hurmmm sabo jek la

Lagi plak sekarang nie semua akan cari case simple untuk
menampakkan "gold" pada iphone 5s abis kalau beli tak nampak
kan tak best dah la gold lawo geyammmm jek tengok
tapi tu lah kalau aku sabar sikit dah dapat malas nak tunggu stock

Nasib baik semalam jumpa case yang sangat sangat menepati
cita rasa aku walau pon ianya plain tapi tepi ada color red
carik pink tak jumpa so red pon red la hehehehe

Aku suka case yang bawah tutup lubang sumbat earpiece
dengan lubang charger dapat la elakkan daripada masuk habuk
ye la selama nie aku sumbat dalam pocket seluar jeans kekadang
dalam tu ada bekas bekas tissue yang lupa di keluarkan ketika basuh
so potensi untuk terselit adalah tinggi

Dah aku tak reti nak masukkan phone dalam bag
suka sangat sumbat dalam pocket senang jek 
tapi poket belakang tak pernah lagik and kat rumah okey la kalau
merayap memang tak akan la

Aritu nyaris nyaris phone aku tertinggal terjatuh tanpa
disedari mujur cepat sedar kalau tak hurmmmmm menangis weyy
aku kan sayang phone macam aper...!!!

Carik case gambar love love tak jumpa plak
maybe habis kot lepas nie nak try usha kat KSL plak la
aritu sekali lalu tengok lawa lawa cuma parking jek ngeri
over plak cartoon nie handphone bunyi bergegar gegar
seluruh handphone kalau la phone aku macam gituk
senang tak de la asyik missed kecuali kalau aku tidur
memang tak berjawab ler :p

Ehhh now kan iphone ada setting on sleep
kalau kita tidur just on kan jek so nanti segala call or msg
tak kan ganggu macam silent la walau pon ada tapi aku
tak buat coz kalau caller penting dah satu hal

Kat mana lagik ekk case iphone 5 yang lawo lawo....!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!