♥ Daiso Haul ♥

 

Semalam pergi daiso akhirnya setelah sekian lama nak pergi hohoho
sebelom pergi aku ada la jugak buat research storage daiso
lagi plak dah plan bajet cuma RM10 jek tak boleh lebih lebih
then mencari la pusing pusing satu daiso 

Memula ingat nak beli yang macam jenis drawer boleh tarik tarik
tapi hasil dicampur darab bahagi tolak semua tak menjadi
coz over bajet :p

Kesudahannya aku beli jenis macam ginik
walau pada mulanya fikir okey tak ekk okey tak ekk
risau tak okey jek coz dah naik pening kepala nak manage
susah betol nak jumpa yang betol betol best la

Sampai dalam hati wish kalau la brand Muji ada kat sini
padahal tak ada pong yang ada cuma kat KL jek
tak pon just online saja nak tunggu sampai berapa lama daaa

Semalam balik bukannya terus sumbat sumbat
makan burger dulu sambil watch Anak aku bukan milik aku
lepas dah makan kena bising dengan mum coz tak cuci muka
huhuhu semalam dah try eyeshadow look at my eyes cafe
lepas dah settle bersihkan muka pakai skincare
baru arrage sambil watch tv

So hasil arrage segala bagai terjadi la seperti ginik

 

Hasilnya taddddaaaaa
rasanya muat kalau aku menambah ahli ahli lagik :p
nak put loose powder and maybe put blusher
hohohoho suka yang kocik tu coz boleh letak lip tint
secara berdiri bukannya baring coz lip tint tak boleh letak baring
and brush pon berdiri siap letak protect guard untuk elakkan habuk

Aku gunakan sarung tangan yang orang pakai kalau buat makan
tak ingat la apa namanya and aku potong part jari jemari so hasilnya
seperti gituk la :p

Now skincare collagen moistfull aku dah masukkan dalam
makeup skincare seperti anganan ku dulu hohohoho
kembali balik use white moistfull yang dulu beli

Mujur buy yang panjang punya
memula nak buy yang pendek tapi kenapa tangan nie amek yang
panjang so just nice and perfect kan kan kan
yang lagik best kecik tu boleh put atas besar sangat bersihhhhh
cuma tak boleh put kat rak selalu aku put makeup
coz sangkut brush dengan lip tint

Lepas dah adjust sana sini 
aku amek pasir yang yellow dulu beli kat daiso
then tabur tabur kan kat dalam setiap kecik tu
supaya semua dalam tu tak bergerak gerak
rasanya ianya sangat sangat perfect
and ada ruang untuk menambah 2 or 3 item
loose powder and maybe 2 blusher or apa apa jek
tak sure sama ada blusher jadi beli or not :p

Untuk setakat nie puas hati dah
tapi untuk akan datang tak tahu lagik 
tapi hope puas la hati coz dah dapat apa yang di idam-idamkan
suker sangattt walau pon aku naik pening nak cari storage
yang macam mana huhuhuhu

Lagi pulak aku suka jenis color seperti ginik senang nak put
tak payah fikir alamak buruknya nanti kalau ada rezeki
aku nak buy macam yang besar tu 3 atau 4 ketol lagik
so semuanya sama jenis jek and look nice
nanti la aku kena kumpul duit rm15 or rm15 

Sangat sempurna suka sangat.....♥♥♥
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!