♥ Update Merepek ♥


Tetiba datang idea nak update merepek hohohooho
ehhh sepahtu menang seyy MLM tapi aku suka group Bocey
sempoi jek cuma sian kat bambam tu kena buli
biasa la kalau bambam mesti sampai bila bila asyik kena buli

Dari tadi dum dam dum dam bunyi mercun
sampai aku tak boleh nak dengar apa yang lawak from peserta
lepas tu bunyi punya la kuat macam nak pecah rasa bumbung rumah
senyap la weyy cian kat baby baby nak tidur pon tak lena

Semalam ke berapa malam yang lepas
tetiba aku terfikir malas la nak buat twitter
apa kata just layan jek instagram nak bebel bebel pon
boleh no hal just type kat note then upload hohoho
perasan tak sekarang nie twitter pon update
sekadar share gambar instagram ajek
tak caya cuba check huhuhuhu

Kepala sakit, tengkuk sakit. bahu sakit
petang jek start rasa seram sejuk nak demam
Ya Allah kuatkan la badan ku nak hadapi semuanya

Weyyy bila nak senyap dah dum dam dum dam
aku nak berangan pon tak senang tahu tak
dah lewat malam weyy tidur esok kereja hoccayyy

Rasa macam nak start balik misi mengemas bilik
walau hari nie kemas esok berselerak balik nggeeee
ohh ya sponge dah sampai tapi aku bagi taw hari sunday
baru nak pi amek sekali sunday nie nak ke hospital
macam mana ekkkk

Tapi tak sure la sama ada jadi or not
uncle aku kat hospital tapi dah dimasukkan ke icu
hanya doa dan sokongan saja yang dapat dilakukan
seketika nie coz nak operation pon dah terlambat
katanya dalam badan semua dah pecah ke hape
punyanya coz hati...

Nak buat operation tapi kosnya sangat tinggi
malah yang penderma pon turut kena tanggung kos
lepas dah operation kena makan ubat seumur hidup
pulak tu ubat yang di suggestkan mahal
arghhh hidup semuanya sekarang serba mahal

Sakit jek perlukan berapa ribu or juta
untuk seorang makin lama makin kos hidup tinggi kan
kalau dah sakit sakit bila tak de extra duit memang susah
hurmmm entah la kazen kazen pergi semua nangis tengok
katanya dah tak macam uncle jek maybe teruk sangat ke

Aku nie bab hospital bab sakit macam fobia la
2005 arwah nenek meninggal kat hospital 
2012 arwah nenek meninggal kat hospital
2013 aku masuk hospital, uncle masuk hospital
2014 uncle masuk lagik hospital hurmmm
kenapa la ekk kekadang masuk hospital nie bukan menambah baik
menambah teruk lagik adalah kenapa aku cakap gituk..???

Kisah 2005 aku bukak balik
arwah nenek hanya sakit perut jek tak de apa-apa pon
bila sampai jek hospital doctor kata dah teruk
bahagian dalaman semua tak berfungsi aikkkk
lepas tu baik baik orang tu boleh bukak mata boleh cakap
malah boleh senyum terus masuk icu tak boleh cakap
malah tak boleh bukak mata sampai ler meninggal
tak ke rasa macam arghhh tapi semua tu dah tertulis
cuma tu jek la aku rasa macam bukan makin okey malah makin
teruk tapi aku tak salahkan takdir pon

Dia bunyik lagikkk
esok sambung lagik la bising la semua dah nak tidur
kang tengah syok syok berangan terkujat plak
dah habis merepek aka membebel.......

XOXO 1:22 AM

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!