♥ USB PowerBank ♥

 

Aku beli another usb cable Lightning USB Cable
untuk powerbank senang tak payah asyik rembat usb cable charger
lelagi kalau kes emergency battery tak de 

Lagi plak aku malas nak share share takut takut lupa lepas pakai
oleh itu aku keluarkan RM79.00 untuk khas usb powerbank
kang ada extra silap hari bulan aku beli kepala plug plak

Kalau kepala plug tak kisah sangat nak sharing sharing
cuma usb tu jek hah leceh la huhuhu

Beli 1M kat Machines ada jual 2M tapi rega dah jejak rm100++
ala setakat untuk powerbank tak payah lah nak beli panjang panjang
pendek pendek sudah la :P

SA Machines ajar sellotape kat area yang senang pecah
lelagi part hujung wayar usb jap aku cari contoh payah plak nak
terangkan tanpa gambar coz aku sendiri tak reti nak explain :p

credit to empunya picture

Bila baca kat instagram mereka mereka nie menggelarkan ianya sebagai
turtle neck so if dah ada terjadi ginik bersedia la untuk rosak
and SA suggestkan la coz kalau pecah ke haper memang tak ada warranty
mereka pon buat gak misi nak carik yang cute miut so sellotape
so tak de la nampak buyuk...

Itu pon aku ask pasal warranty so dua2 usb charger aku kena sellotape
and memandangkan aritu ada terbeli nail polish black aku ingat nak
kerjakan usb aku huhuhu nak buat dot dot dot black
so akan nampak cute miut

Agak-agak kalau dah deko tu kira sempurna ke tak ekkk...??
hurmmmm usb charger aku Alhamdulilah okey sempurna
sejak buat research pasal usb bila time charger aku tak use
kang muncul plak turtle neck :p
nak taw tak macam mana turtle neck sat aku pi godeh

Ala tak jumpa plak and malas nak carik cer try google mana taw jumpa
apa daa beli mahal mahal tapi senang jek problem
memang la kat holiday plaza banyak jual ada yang panjang
tapi entah la aku sanggup bayar lebih untuk keselamatan
dari yang cantik *overkan*



Okey berjaya jugak rasmikan hehehehe sebab nak keluar then battery
tak de so mencari carik la powerbank setakat nie dah 2 kali guna
okey la not bad sempoi jek pakai and now dah tak payah risau risau
battery low sekali kena keluar yang penting dalam powerbank tu
always kena full ^_^

Setakat 2 kali guna nie aku tak use pon usb yang include
bagi aku tu nak charger powerbank and tu gak nak guna untuk charger
iphone tak best plak aritu try nak cucuk sekali cannot
walau apa pon usb gak akan di carik

Panjang meleret leret plak wayar nasib baik aritu aku jumpa
tempat untuk ikat wayar maybe can use that untuk ikat wayar
elakkan meleret leret hurmmmm
nak paint glitter glitter tak ekkk...???

Tak payah la kang asyik tercabut cabut jek kotorkan tempat orang
better buat dot dot black auwww mesti cute *bayangkan jek*
apasal la otak nie asyik bukak lagu Dygta Kerna Ku Sayang Kamu
untuk siapa lah lagu nie nak aku tujukan...!!!

Ohh usb usb ku plss jangan buat perangai and sentiasa la
menyenangkan hidup ku tanpa penat fikir apa-apa lagik
jangan la tercipta turtleneck / turtle neck or pecah
aku nak use sampai bila-bila taw......

XOXO
1:02A.M  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!