♥ Ward 26 ♥

 

Semalam jadi pergi tengok papa (Uncle aku) kat hospital
pergi pon tengah hari gituk and harus la hadapi jalan jammed hurmm
tapi kol 3 lebih ke kol 4 lebih gituk dah sampai hospital la

Memandangkan tak tahu jalan jadi just amek cab jek la
yang hampehkan driver tu kata tahu jalan sekali boleh plak dia drob
kat new building padahal dah cakap old building hampehhhh
so nak ke old building jalan jauh la so tunggu la cab
tapi tak de cab weyyy tanya orang macam mana nak ke old building
last last jalan kaki jek 

Papa masuk icu yang dibenarkan masuk hanya 2 orang saja
bebudak bawah 12 tahun tak boleh masuk
dulu arwah nenek masuk icu nie pon kalau tak silap la
aku pon dah lupa coz dah lama sangat

Ayyash tak boleh masuk so dia play with kareena
cute plak budak berdua main nasib baik dua dua tak gaduh
takut jek dah play together tup tup gaduh ngerii oooo
tapi cute jek kareena panggil ayyash abang hehehe
macam dah big boy jek ayyash

Akhirnya dapat la masuk and tengok
cuma tengok kat luar jek tak boleh masuk siap ada sign lagik
no visitor inside ke hape ntah lupa dah 

Kesian tengok sedih pon jugak ye lah dulunya kuat
kini wayar di setiap sudut malah kidney pon katanya dah tak berfungsi
seksa weyyy tengok aku yang dulu masuk seminggu pon
dah seksa giler tangan bengkak masuk air lagik papa wayar sana sini
haishhhh entah bila la papa dapat balik pon tak tahu la

Mata pejam ajek maybe kalau bukak pon rasa sakit kan
lebih baik pejam jek mata hurmmm sedih tengok
moga cepat sembuh and cepat la keluar hospital Amin

Aku dapat la snap gambar secara senyap senyap
actually memang tak boleh nak snap tapi buat secara pantas
dan silent so tak de orang perasan la snap gambar
bukan apa nak tunjuk daddy coz daddy tak ikut kedai tak boleh tutup

Cepat-cepat la sembuh and keluar dari hospital
hanya mampu doa dan beri sokongan saja
yang lelain tak mampu nak lakukan

Boleh plak semalam aku beli top up RM5
tak tahu kenapa beli la top up actually aku beli rm5 tu untuk celcom
boleh plak aku terbeli hotlink entah apa dalam kepala otak nie pon
tak tahu la so bila dah masuk dalam kereta ehhh aku kan nak beli
celcom nape terbeli hotlink mujur boleh tukar haiiiishhhhh 

  

Balik jek terus menuju ke city square
sponge milk talk dah sampai dari ari rabu ke khamis tak ingat plak
then aku cakap amek hari sunday tu yang balik hospital terus kejar
ke city square plak 

Siap dapat voucher RM10 lagikkk tapi mulai 15.02.2014 sehingga la
28.02.2014 dengan pembelian sebanyak rm50 dan ke atas
jika bawah rm50 memang tak boleh la grrrrr

Then memula aku nak beli puff yang heart shape
sekali tak de la plak rasa nya macam nampak lip shape kat Bukit Indah
nak tanya malas so grab eyelash curler dari aritu nak beli
masa pergi daiso sekali malas nak patah balik kaki dah sakit
dah lama tak pakai high heel bila pakai rasa macam huru hara :p

Ada 2 type yang aku beli nie silicon type maybe yang lagik satu tu
besi punya kot and yang nie reganya RM6.90 and yang besi
aku tak sure plak berapa RM motip beli nie tak tahu la kenapa
tapi rasa macam best jek bila watch kat youtube tutorial makeup
kebanyakkan akan gunakan eye curler before pakai mascara

Dulu dulu aku pernah beli jenis besi tak de jenama 
tapi tak reti pakai tersalah sepit bukan sepit bulu mata
tapi kulit sakit woooooo now Insya Allah kot akan reti

Cute kan color pink hehehhe
meresap betol la color pink dalam diri aku
last last aku rasa tak menjadi kot simple makeup
aku tengok lelama aku dah terbuat macam heavy makeup plak
padahal aku dah beri nama ianya simple so tak payah la over
hohohohohooho siap dah de eyeshadow lagikkkk now lagik berangan
nak buy blusher over hoccayyy...!!!!! 

Semoga papa cepat keluar hospital and cepat sembuh Amin
walau sakit papa tak mungkin akan sembuh tapi kuasa Allah
tak de siapa yang tahu....

Bye(>‿♥)

4 Serius Talk:

M Fizan said...

kalau ICU tu, teruk lah tu. huhu. semoga your papa cepat sembuh. :)

Dayang Deno said...

Semoga papa cepat sembuh...

Amoi Farah said...

M: Fizan : thank Alhamdulilah sekarang dah sembuh dah keluar daripada icu

Amoi Farah said...

Deno: Terima kasih

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!