♥ Etude House Face Conditioning Cream ♥



Masa first time nampak kat instagram aku dah pasang niat nak beli
tunggu punya tunggu tak de plak sampai kat Malaysia
selalunya aku berpandukan pada facebook My Etude House
aku dah bagi taw mum aku nak buy nie bila keluar nanti senang

Kebetulan tak lama selepas tu keluar notification kat facebook
benda yang ku impikan dah masuk dalam pasaran weeeee
happy sangattt sangattt kebetulan ada promotion ada free 2 item
doll doll mirror dengan tissue mascara

Memandangkan tup tup ada ura ura mengatakan nak ke Jusco Bukit Indah
sebab nak pergi daiso so nie adalah peluang untuk aku ke etude house
kalau tak de ura ura nak ke sana memang aku pergi city square jek la
dengan kaki sakit gagahkan diri jugak untuk merayap kehkehkeh

Sesambil tu niat di hati nak capai lipgloss sekali lipgloss yang aku nak
tu tak ada semuanya color pekat tak nak la nanti kalau rajin
nak try carik kat city square la

Aku sempat capai Oh! M' Eye Lash
ianya adalah base kepada mascara wahhh dasyat jangan ingat muka
jek ada base mascara pon ada base jugak taw :p
apply nie dulu colornya white nanti effectnya ialah
bulu mata lagik panjang and senang nak remover mascara
entah bila la nak try huhuhuhu

Nail polish tu aku beli kerna terpaksa
sebab nak cukupkan untuk dapat free gift 
memandangkan hanya tinggal RM0.20 mana la ada barang harga tu
beli sweet pon tak lepas so aku beli la nail polish tu
disebabkan tak ada glitter glitter maka aku amek black
senang kalau kalau idea giler DIY terhasil
untuk pakai tak kot coz aku tak ada remover nail polish

Benda yang ku impikan ialah : 








♥♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥




Face Conditioning Cream From Etude House
ianya seakan akan base la kalau pakai nie tak perlu lagi pakai sunblock
SA tanya muka aku jenis macam mana berminyak or kering
sometime minyak sometime kering so dia ajar pakai toner jek
kemudian baru pakai face conditioning cream after tu boleh
pakai makeup kalau tak nak pakai pon boleh jugak

Ada whitening, anti-wrinkle & balancing,
ianya color putih gituk jek and tak de la berbau sangat ke semalam
hidung aku tak dapat tangkap feel bau :p

Tu free yang dapat sekali cuma tang mirror tu tak tahu la
bila aku nak use setakat nie aku dah ada 3 mirror from etude house
lagi plak mirror doll nie cute la plak takut lelama kotor jek :p
yang cleanse tissue tu kalau mascara lain boleh pakai tak ek
lupa plak nak tanya tak pe la simpan jek karang nanti aku beli mascara
jenis begituk 

Okey happy dah ada base aku suka pakai base dulu baru makeup
dari zaman zaman pakai mac sebab suka effect and texture
yang sempurna and smooth ajek ^_^

Tapi kalau pergi legoland cannot use ooo
macam mana pon tetap kena pakai sunblock
bukan takat legoland jek tempat tempat outdoor
yang panas panas tu hah kena pakai sunblock

Dah happy dapat apa yang di idam Alhamdulilah
Allah makbulkan impian ku ^_^
nie belom masukkan lagik dalam makeup storage
dah tak boleh panggil tool box makeup agik coz tool box
tak pakai lagik nanti la aku carik nama yang best untuk makeup thing...
any idea nama apa best ekk...???

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!