♥ Katakan Tidak Pada Valentine ♥

 

Sengaja aku post gambar nie besar besar untuk ingatkan diri sendiri
katakan tidak pada valentine day and baca la ayat dalam gambar nie
ingatan buat diri ku dan jugak semua yang lain ^_^

Deco valentine day la bukan main lagik love red pink white
balloon love shape punya la cute miuttt
tapikan selain valentine day pon boleh buat jugak kan
tak kan nak raikan cinta setahun cuma sekali jek betol tak

Nak lagik best kalau raikan cinta dengan pasangan Halal
lagik bagus dapat jugak pahala kan kan kan
kalau boleh nak everyday hari bercinta dengan pasangan halal
tak nak hari hari tertentu saja

Kenapa la boleh jatuh pada tarikh 14.02 every year
bagi aku tarikh tu a bit nice and cute entah la ekk

By the way sambut valentine day dikatakan HARAMM
ada banyak fakta mengenai nya so just google ye
aku malas nak google kepala sakit macam nak pecahhhhh

Aiseyyy firework and mercun bunyik lagik
dum dam dum dam pam pum pam pum
dah ler kepala sakit makin bertambah tambah sakit sabo jek la

So katakan No pada Valentine Day
yang mana elok kita ikut mana yang tak elok kita tinggalkan
sama sama la kita saling ingat mengigati okey...!!!

Segaja aku post time time ginik coz pagi nanti takut tak sempat
lelagi dak ayyash demam so memanggggg tak bukak la lappy
nak tengok blog pon malas huhuhuhu

XOXO
12:34 AM  

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

shu said...

mari bercinta sepanjang tahun :)

Amoi Farah said...

Shu: Ya betol tu ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!