Sweeeettttyyy Candy


Alamak terasa syok plak tengok chocolate gummy candy kat unwrapped kalau la satu bahagian or satu laci penuh dengan semua tu bestnya and makin bertambah super duper debab silap hari bulan gigi pon semua hikang coz too much sweet

Kekadang rasa segala jenis sweet bukan untuk kids orang orang yang dewasa auww ayat dewasa gituk pon boleh makan apa syok lelagi lollipop best ooo lelagi sambil buat design mak aiii tak terasa mengigit lollipop syokkk

Aku suka cari benda benda sweet untuk hilangkan rasa gantuk selalunya pagi mesti akan makan sweet kekadang aku suka beli bubble gum kunyah sampai la tengah hari semata mata hilangkan mata rasa kelat dan gantuk

Sapa suka sticky..??? Best kan dedulu kat johor susah nak carik kalau nak kena pergi pavillion kl untuk beli sabo jek la but now dah ada taw kat city square adeyyy orang lain musim dah habis sini baru nak start gagagagagaga tapi malas dah beli coz dulu dah terlebih over makan sticky tapi kalau tetiba teringin dah senang nak carik :p

Perasan tak kalau kedai tu penuh gula gula bebudak mesti keromon kan..?? Bukan budak budak jek taw aku pon suka sampai tak tahu nak pilih yang mana tapi aku suka yang nampak lain daripada yang lain hehehehhe besttt tapi sejak sejak kes gigi problem terus macam ngeri nak over makan sweetttt grrrrr

Aku belom sempat nak publish komen nanti la bila aku dah bukak lappy nie malas plak nak bukak tu yang berupdate guna ipad jek sambil watch food network asia....


- Posted using BlogPress from Amoi Farah iPad

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!